حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صفحه‌ی مربوط به پشتیبانی گلکسی (Galaxy X) در سایت رسمی این شرکت رویت شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ

در چند ماهه اخیر شاهد پخش شایعاتی هستیم که از نزدیک بودن به تاریخ معرفی گوشی منعطف سامسونگ با نام گلکسی X، خبر می‌دهند. خواه یا ناخواه در نهایت چندی از این شایعات صحت داشته که رویت نشانه‌ی جدیدی در سایت رسمی سامسونگ خود یکی از عوامل دامن‌زن به این شایعات می‌باشد. با ترنجی همراه باشید.

به نظر می‌رسد که سامسونگ در اقدامی غیر رسمی صفحه‌ی پشتیبانی برای گوشی هوشمند جدیدی به نام گلکسی X بارگذاری کرده است. درست است که با مراجعه به این صفحه هیچ‌گونه جزئیاتی در رابط با این تلفن هوشمند دریافت نمی‌کنیم اما این مسئله مهر تاییدی بر این موضوع است که سامسونگ در حال ساخت چنین گوشی هوشمندی با این نام می‌باشد. همچنین وجود این نکته که ممکن است نام Galaxy X برای هر مدل دیگری از اسمارت‌فون های آینده سامسونگ به کار رود قابل بحث است اما طبق گزارش‌های منتشر شده‌ی قبلی، این نام مختص به گوشی انعطاف‌پذیر آینده‌ی سامسونگ می‌باشد.

همچنین شایعات خبر از معرفی رسمی این گوشی هوشمند در سال 2018 می‌دهند اما مسئله بارگذاری یک صفحه‌ی مختص برای پشتیبانی این محصول تاییدیه‌ی قطعی بر این ماجرا نیست. به هر حال بعضی بر این عقیده‌اند که Galaxy X می‌تواند یک دستگاه با تولید محدود باشد و سامسونگ برنامه‌ی خاصی برای تولید انبوه آن نداشته و حتی ممکن است تولید و توزیع این گوشی، منحصرا در کره‌ی جنوبی انجام گیرد.

به علاوه اگر همه چیز به خوبی پیش برود و شاهد استقبال مطلوبی از سوی مشتریان این گونه دستگاه‌ها باشیم، ممکن است سامسونگ تصمیم به تغییر سیاست در رابطه با عرضه‌ی تعداد بیشتری از آن‌ها، بگیرد.

 

نظر شما کاربران در رابطه با این نسل از گوشی‌های هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

من واقعا منتظر معرفی این گوشیم. قطعا یه چیز متفاوت خواهد بود

Sajad

اگه طرح پخته و درست و حسابی بده بیرون میتونه انقلاب بعدی صنعت گوشی و دیوایس های همراه باشه

mega08

خیلی ریسکیه ایم کارش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)