حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با انتشار آپدیت جدید طول عمر هر بار شارژ باطری Samsung Gear S3 به 40 روز رسید

عمر باطری در هر بار شارژ یکی مسائل نگران کننده و حائز اهمیت در گجت‌های هوشمند پوشیدنی بخصوص ساعت‌های هوشمند است. البته که این مسئله رابطه‌ی مستقیمی با نحوه‌ی استفاده‌ی شما از آن گجت دارد همانند مواقعی که به وای‌فای و شبکه‌های موبایلی دیگر متصل هستید. اخیرا سامسونگ با انتشار آپدیت جدیدی امکانات انگشت شمار اما بسیار مفیدی به این ساعت هوشمند Gear S3 اضافه کرده که برای نمونه می‌توان به افزایش طول عمر باطری در هر شارژ تا 40 روز، اشاره کرد. با ترنجی همراه باشید.

این بروزرسانی که از آن به عنوان “بسته‌ی با ارزش” یاد می‌شود یک آپدیت میان‌افزاری برای Gear S3 بوده که همچنین علاوه بر قابلیت یاد شده، سیستم عامل آن را به Tizen 3.0 ارتقا می‌دهد. تایزن 3 آخرین نسخه‌ی منتشر شده از این سیستم عامل بوده که برای Gear Sport هم عرضه شده است.

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چگونه این آپدیت باعث افزایش طول عمر باطری می‌شود؟ جواب سوال این است که آپدیت اخیر شامل ویژگی جدیدی به نام “Watch only” بوده و همان‌طور که از نامش پیداست وقتی این قابلیت را در گجت خود فعال کنید تمام ویژگی‌های یک ساعت هوشمند به یک باره غیر‌فعال شده و همانند یک ساعت دیجیتال معمولی به کارش ادامه خواهد داد. در این حالت Gear S3 همه‌ی تمرکز خود را فقط بر روی نشان دادن دادن زمان به شما، حفظ می‌کند.

ساعت هوشمند Gear S3 حتی زمانی که در این حالت قرار می‌گیرد اجازه‌ی نمایش زمان به طور مداوم را نداشته و هر زمان که پس از خاموش شدن صفحه‌نمایش آن نیاز به فهمیدن ساعت داشتید باید دکمه‌ی پاور بر روی بدنه را فشار دهید.

البته نکته‌ی قابل ذکر دیگر این است که وجود همچنین حالتی به همراه استفاده‌های پیاپی از دکمه ی پاور برای فهمیدن زمان، می‌تواند به تجربه‌ی کاربری از این دستگاه ضربه‌ی بدی وارد کند که اصلا خبر خوبی نیست.

حالت “Watch Only” در Gear S3 را می‌توانید از با رفتن به منوی تنظمیات و سپس ورود به بخش مدیریت باطری، فعال کنید.

 

نظر شما درباره‌ی ساعت‌های هوشمند شرکت سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faraz

خیلی خوبه همچین قابلیتی تا چهل روز خیلییییه ….احسنت

Sajad

انصافا گیر اس ۳ بهترین و کامل ترین ساعت هوشمند بازاره. فکر کنم یکی از ورژن هاش از eSIM هم پشتیبانی میکنه.

Peiman

واقعا آفرین داره این سامسونگ. ۴۰ روز!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)