حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی شیائومی محصولات بیشتری را از طریق سایت آمازون به فروش خواهد رساند

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی، عملکرد تجاری شرکت ها

کمپانی شیائومی یکی از برندهای تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند در کشور چین می‌باشد که با سرعت بسیار زیادی در حال رشد و ترقی می‌باشد. اخیرا محصولات این کمپانی به بازارهای ایالات متحده نیز راه یافته است و قصد دارد که فرآیندی جدید را در این کشور پیاده سازد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شیائومی قصد دارد که به همکاری خود با آمازون ادامه داده تا نبض بازارهای ایالات متحده را دست بگیرد. هم اکنون بسیاری از محصولات این برند چینی در سایت آمازون مشاهده می‌شود ولی خبری از گوشی‌های هوشمند آن نمی‌باشد!. این کمپانی قبلا set-top box اندروید TV خود را در ایالات متحده‌ی آمریکا معرفی کرد و از طریق Walmart نیز فروش خود را آغاز نمود.

محصولات دیگر نیز از طریق فروشگاه آنلاین شیائومی، شامل ردیاب‌های تناسب اندام، هدفون، پک‌های باتری و … به فروش می‌رسید. محصولاتی که از طریق سایت فروشگاهی آمازون هم اکنون در ایالات متحده به فروش می‌رسد شامل یک دوربین 360 درجه، پاور بانک 10000 میلی‌آمپری، دو مدل هدفون جدید و … می‌باشد.

کمپانی شیائومی در سراسر جهان با گوشی‌های هوشمند خود شناخته شده است و عادت دارد که گوشی‌های هوشمندی با مشخصات بالا و با قیمتی به صرفه تولید نماید و این موضوع یکی از دلایلی است که باعث شده در بازارهایی نظیر هند به راحتی بتواند وارد شود و فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد.

این کمپانی هنوز به طور صریح اعلام نکرده است که قصد دارد گوشی‌های هوشمند خود را وارد بازار ایالات متحده نماید و از اخبار غیر رسمی منتشر شده گویا قصد انجام چنین کاری را دارد، فقط تنها مسئله‌ای که وجود دارد این است که صراحتا این موضوع را اعلام نماید و تاریخ دقیق عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند خود را در بازارهای ایالات متحده مشخص نماید.

 

به نظر شما چرا شیائومی از همان ابتدا فروش گوشی‌های هوشمند خود را در ایالات متحده آغاز نکرده است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

ماشالله سایت دو سه روزه فعالیتش خیلی زیاد شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h