حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ انتشار آپدیت بزرگ گرافیکی Minecraft به سال 2018 به تاخیر افتاد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | سرگرمی و بازی، مایکروسافت

در ماه ژوئن بود که مایکروسافت اعلام کرد که قرار است یک آپدیت بزرگ گرافیکی برای بازی Minecraft منتشر کند که رزولوشن بازی را به 4K ارتقاع می‌دهد. جدا از اینکه بازی چقد قدیمی است و کنسول‌های جدید مانند PS4 و Xbox One X نیز از رزولشین 4K پشتیبانی می‌کنند، حالا وقت آن رسیده است که این بازی آپدیتی را دریافت کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در ابتدا برنامه ریزی شده بود که این آپدیت در پاییز 2017 منتشر شود، اما کاملا واضح است که قرار نیست این آپدیت در سال 2017 منتشر شود و مایکروسافت نیز تایید کرده است که ارتقاء گرافیکی به تأخیر خواهد افتاد. “ما می‌خواهیم تا شما را با بسته گرافیکی Super Duper آپدیت کنیم.

درحالی که در ابتدا برنامه ریزی شده بود تا این آپدیت در امسال منتشر شود، اما هنوز هم کارهای زیادی مانده است و ما نمی‌توانیم آن را تا پایان سال 2017 برای انتشار آماده کنیم. ما سال آینده آپدیت Super Duper را منتشر خواهیم کرد و اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد این آپدیت دارید، می‌توانید بزودی در Minecraft.net بخوانید ”

اما فقط تاریخ انتشار این آپدیت نیست که به تاخیر افتاده است، بلکه تاریخ انشار این بازی برای کنسول Nintendo Switch نیز به تاخیر افتاده. “نینتندو یک شریک بزرگ بوده و ما واقعا هیجان زده هستیم تا بازی Minecraft را به کنسول‌های Nintendo Switch ببریم، اما ما باید مطمئن شویم بهترین تجربه ممکن را ارائه دهیم. بنابراین نسخه جدید Minecraft در سال آینده برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد ”

این که این آپدیت به تاخیر افتاده است، خیلی بد و نا امید کننده است، اما به تاخیر افتادن آپدیت و انتشار یک آپدیت بی نقص بهتر از این است که آپدیت زود منتشر شود و کلی مشکل داشته باشد. هیچ تاریخ خاصی برای انتشار این آپدیت در 2018 مشخص نشده است، اما مایکروسافت احتمالا این اطلاعات را در آینده به اشتراک خواهد گذاشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98