حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاوربانک تسلا (Tesla Power Bank) معرفی و روانه‌ی بازارها شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار

آیا از آن دسته از افرادی هستید که از تمام شدن شارژ گوشی هوشمند خود در مکان‌هایی که به شارژر دسترسی ندارید، هراس دارید؟ خبر خوبی برای شما داریم، پاوربانک تسلا (Tesla Power Bank) محصولی جدید از سوی این شرکت برای مشتریان همیشگی خود است که دیروز معرفی و عرضه شد. با ترنجی همراه باشید.

همان‌طور که از یک پاوربانک انتظار می‌رود این محصول از سوی تسلا طراحی شده تا بتواند اسمارت‌فون‌ها، ایربادها و یا هر گجت دیگری را در زمان عدم دسترسی به شارژر، شارژ کند و به اندازه‌ای کوچک است که بتوانید آن را در جیب لباس خود قرار و حمل کنید. لازم به ذکر است این محصول هم اکنون از طریق سایت رسمی این شرکت قابل خریداری است.

پاوربانک تسلا (Tesla Power Bank) جدیدترین محصول این شرکت است که با قیمتی معادل 45 دلار عرضه شده و از یک باطری 3350 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این محصول از لحاظ قیمتی در مقایسه با پاوربانک‌های هم ظرفیت تولید شده توسط دیگر شرکت‌ها بسیار به‌صرفه‌تر است. همچنین ما انتظار کیفیت ساخت بسیار خوبی درست همانند محصولات دیگر این شرکت و در مقایسه با دیگر محصولات موجود در بازار را داریم.

شکل ظاهری و طراحی این پاوربانک تحت تأثیر باطری‌های Superchargers این کمپانی بوده که مناسب برای استفاده‌های بزرگ و تجاری می‌باشند. وجود دو کابل تاشو در دو طرف این دستگاه از دیگر مشخصات آن بوده که یکی جهت استفاده برای اتصال به پورت های micro USB و دیگری برای اتصال به پورت لایتنینگ (Lightning) بر‌روی آی‌دیوایس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که کابل نوع اول قابلیت جدا شدن از دستگاه را نیز داراست.

این محصول دارای یک شاخص شارژ بوده که به اعدای تسلا بیشتری بهره‌وری مورد انتظار از یک پاوربانک را به ارمغان می‌آورد. خروجی آن به شکل معمول 1.5 آمپر و 5 ولت می‌باشد که مناسب برای شارژ دستگاه‌های کوچکی همانند گوشی‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های کوچک مشابه آن است.

اگر قصد خرید این پاوربانک را دارید باید فعلا دست نگه‌دارید، چرا که موجودی اولیه این محصول با استقبال خوب از آن به پایان رسیده و هنوز این مسئله روشن نیست که چه زمانی عرضه‌ی دوباره‌ی آن از سر گرفته می‌شود.

 

نظر شما در رابطه با محصولات ارائه شده توسط کمپانی تسلا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خیلی طراحی خوبی داره . عجیب نیست که موجودیش تموم شدع

Mortazavi

چقدر خوشگله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)