حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wilds برنده‌ی عنوان بهترین بازی سال شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سرگرمی و بازی

بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wilds پس از عرضه از سوی نینتندو، شاهد دریافت نقد‌ها و امتیازات خوبی از سوی منتقدین و طرفداران این سری بود. وب‌سایت متاکریتیک به این بازی نمره‌ی بسیار عالی 97 از 100 را دارد و این در حالی بود که حتی منابع دیگر بررسی بازی‌ها، به آن امتیاز اعجاب‌آوری همچون 10 از 10 دادند که مشخصا نشان می‌دهد با چه اثر متفاوت و بزرگی روبه‌رو هستیم. با ترنجی همراه باشید.

تمامی این‌ها نشان‌دهنده‌ی آن است که چرا نباید از شنیدن این خبر غافل‌گیر شویم که این بازی برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازی سال از سوی سی و پنجمین جشنواره‌ی Golden Joystick Award شد. بسیاری سیستم جهان‌باز این عنوان را مورد ستایش قرار دادند و این در صورتی بود که این ویژگی به عنوان جدیدترین قابلیت در سری بازی‌های Zelda نگران کننده بود.

عنوان The Legend of Zelda: Breath of The Wilds عناصری جدید از این سری را معرفی کرد که در نسخه‌های قبلی این بازی وجود نداشت. به نظر می‌رسد که نینتندو هنوز هم نقشه‌های دیگری همچون عرضه‌ی DLC دوم در ماه دسامبر برای این بازی، درسر دارد. بسته‌ی الحاقی اول این عنوان در اوایل سال جاری منتشر شده بود.

تا الان تعداد 2 بسته‌ی الحاقی برای Breath of The Wilds معرفی شده و این موضوع که آیا برنامه‌های دیگری در دستور کار است هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wilds در مارس 2017 بود که برای کنسول دستی نینتندو سوئیچ (Nintendo Switch) و کنسول خانگی Wii U منتشر شد.

 

نظر شما در رابطه با فرانچایز محبوب زلدا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Morimf

فکر کنم خوب باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)