حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هم‌اکنون یوتیوب (YouTube) در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ د‌ر دسترس است

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سرگرمی، گوگل

یکی از تأثیرات عالی ظهور اینترنت در عصر زندگی مدرن این است که جوامع بشری دیگر در بند سرگرمی‌های سنتی و قدیمی نبوده و توانسته تمامی مرزها را درنوردد. برای مثال در جریان سال گذشته سرویس YouTube TV به صورت رسمی معرفی شد تا کاربران را قادر سازد در همه مکان و همه حال به تماشای برنامه‌ها و شبکه‌های مورد علاقه خود بنشینند. با ترنجی همراه شوید.

یوتیوب در طی اقدام اخیر خود سرویس YouTube TV را بر روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در دسترس قرار داده تا حتی در هنگام استفاده از تلویزیون نیز از وجود یوتیوب غافل نشوید.

نکته‌ی قابل ذکر اینجاست که این سرویس فعلا تنها فقط بر روی تلوزیون‌های سری 2016 و 2017 سامسونگ اعمال شده، پس اگر شما از صاحبان مدل‌های قدیمی‌تر هستید نگران نباشید چرا که با توجه به گفته‌های صفحه‌ی پشتیبانی گوگل، این سرویس در فاصله‌ی زمانی کوتاهی برای باقی مدل‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

همچنین خدمات YouTube TV به زودی برای مدل‌های 2014 و 2015 سامسونگ، تلوزیون‌های الجی، تلوزیون‌های لینوکسی محصول سونی و اپل تی وی (Apple TV) قابل دسترس خواهند بود.

 

بدیهی است که برای استفاده از این خدمات حداقل شما باید دارای یک حساب یوتیوب تی وی (YouTube TV) باشید. نکته‌ی قابل توجه این است که این سرویس در حال حاضر تنها در بخشی از ایالات متحده فعال شده و نه در کل آن.

 

رفته‌رفته این سرویس در مناطق مختلف آمریکا فعال خواهد شد و انتظار می‌رود که در نهایت در تمامی بخش‌های این کشور در دسترس باشد. شما می‌توانید برای اطلاع از این موضوع که آیا این سرویس در منطقه‌ی شما فعال شده به مراحل ثبت‌نام آن مراجعه کرده و یا در صفحه پشتیبانی گوگل به این آدرس شاهد لیست کلی از این مناطق باشید.

 

نظر شما در رابطه با پیشرفت‌های اخیر یوتیوب چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

امیدوارم این فیلترینگ لعنتی یوتیوب رو بر دارند در اینده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)