حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش 150 هزار آیفون 10 (iPhone X) در خاک سامسونگ آن هم زیر 3 دقیقه

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | مطالب ترنجی

آیفون 10 (iPhone X) با وجود گران تر شدن و رسیدن به مرز هزار دلار اما هنوز بسیار پرفروش است و طرفداران زیادی دارد. پیش فروش جدیدترین پرچمدار کوپرتینویی ها در خاک سامسونگ و الجی آغاز شده و تنها در چند دقیقه موجودی 150 هزارتایی اپراتورها به پایان رسیده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در حالی که سامسونگ توانسته بود برای پیش فروش گلکسی نوت 8 به رقم 400 هزار دستگاه در یک روز برسد، این دستگاه نیز گران و حدود هزار دلار است. بهترین رکورد پیش فروش سامسونگ برای گلکسی اس 8 رقم خورد که برابر 550 هزار دستگاه در یک روز بوده است.

حالا اپل مجموعا 150 هزار آیفون 10 (iPhone X) را در اپراتورهای متفاوت کره جنوبی پیش فروش کرده است. موجودی اپراتور SK Telecom بزرگترین اپراتور موبایل این کشور تنها در 3 دقیقه به پایان رسیده است. مقایسه کنید با اتمام موجودی آیفون 7 که در 20 دقیقه رخ داده است! جالب است بدانید کمتر از نیمی از موجودی این اپراتور رنگ نقره ای بوده که آن ها را زیر 1 دقیقه به فروش رسانده است. محبوبیت آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نیز از آیفون 7 کمتر و حدود 60 تا 70 درصد آن بوده است.

حتما می دانید قیمت آیفون ها در امریکا در کمترین قیمت ممکن است، یعنی قیمت 999 دلاری آیفون 10 64 گیگ در بازارهای دیگر می تواند بالاتر باشد. قیمت آیفون 10 در کره جنوبی حدود 1237 دلار است که واقعا بالاست اما این شوق و اشتیاق برای خریدن آن، آن هم در کشوری که خود بزرگترین تولیدکننده موبایل در جهان است، بسیار جذاب است.

نظر شما درباره فروش آیفون 10 (iPhone X) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

طبیعیه که درصد زیادی از اونهایی که آیفون های ۷ و قبل از اون رو دارن منتظر آیفون 10 مونده باشن. نه فقط تو کره بلکه تو هر کشوری سرعت فروش بالایی خواهد داشت. مخصوصا الان که همه میدونن تولیدش کمه و سریع تموم میشه.

Peiman

موجودی تموم شد وگرنه میشد رکورد سامسونگ هم بزنه

Alexs

البته خاک کره بیشتر متعلق به الجیه نه سامسونگ که گوشی هاشو تو وینام و مالزی مونتاژ می کنه

Peiman

جاااان؟؟؟
داداش آمار دقیقا عکس حرفهای شما رو نشون میدن ( البته اگر منظورت گوشی باشه) اگر اشتباه نکنم پر استفاده ترین گوشی ال‌جی در خاک کره سیزدهمین گوشی اندروید پر استفاده در خاک کره به حساب میاد و رتبه های بالاتر متعلق به سامسونگ

Alexs

مستر پیمان مثل اینکه شما خیلی نسبت به سامسونگ تعصب دارین اگه به اخبارم دقت می کردین اگه اشتباه نکنم تو هفته اول ورود الجی وی 30 به خاک کره 200 هزار تا فروخت بعدش شما میگین سیزدهمه و رتبه های بالاتر یعنی از 1 تا 12 متعلق به سامسونگه نکنه سامسونگ 12 تا شرکته مثل تویوتا و لکسوس که زیر مجموعه همن 12 تا زیر مجموعه داره چه جوری درباره پرچمدار الجی همچین حرفی میزنین در صورتی که اس 8 و اس 8 پلاس تو آمریکا و اروپا زیر 10 درصد سهام دارن و نوت 8 هم فعلا استقبال آنچنانی تو کشورهای اروپایی و آمریکا ازش نشده

Peiman

متاسفانه لینک پیدا نکردم که با مدرک حرفامو ثابت کنم

siavash-t

خب تعجبش برای چیه؟ هم موجودی و میزان تولیدش نسبتا محدوده، هم اینکه بعد از چند مدت اپل ساختار شکنی کرده و چیزهایی که مردم، مخصوصا مشتریان اپل ازش می خواستند توی این گوشی برآورده شده. با این وضعیت به نظر من تعجبی نداره.

Mortazavi

اپل با آیفون تن معنای واقعی کم حاشیه رو نشون داد

Rog_Pc_Gamer

همچیم بی حاشیه نیست اینقدر ذوق میکنین
نسبت صفحه به بدنه ایفون ۱۰ : ۸۲.۱ درصد
گلکسی اس۸ : ۸۴ و اسنشال فون : ۸۵.۲ و شیایومی می میکس : ۸۳.۲ درصده
لطفا با سند از عبارت بی حاشیه واقعی استفاده کنین
البته از عبارت کم حاشیه استفاده میکردین کمی منطقی تر بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)