حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت Valve از سیستم آنتی چیت Trust برای Counter-Strike: GO رونمایی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سرگرمی و بازی، مطالب ترنجی

استفاده از چیت یکی از بزرگترین مشکلات در بازی Counter-Strike: GO است و به نظر می‌رسد که شرکت Valve متوجه شده است که تلاش‌های قبلی خود برای مبارزه با چیت، بی فایده بوده است و حالا از یک سیستم آنتی چیت جدید با نام “Trust” رونمایی کرده است. این سیستم اساسا نسخه توسعه یافته سیستم Prime است که قبلا از آن استفاده میشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در اصل با سیستم آنتی چیت جدید، Valve به بازیکنان یک فاکتور اعتماد می‌دهد. این نشان می‌دهد که توسعه دهنده رفتار شما را بر اساس بازی‌های دیگر که در حساب Steam خود انجام داده‌اید، در نظر می‌گیرد که در چه زمانی به علت استفاده از چیت، کسی شما را ریپورت کرده است. ایده کلی این سیستم این است که اگر سابقه تقلب در بازی‌های دیگر را داشته باشید، نمی‌توانید در CS:GO به خوبی از چیت استفاده کنید.

طبق گفته‌های Valve، “ما می‌خواستیم بهترین بخش‌های Prime را حفظ کنیم و بخش‌هایی را که باعث مشکلات در جامعه CS: GO می‌شد را جدا کنیم. از امروز به طور پیشفرض بازیکنان می‌توانند با استفاده از فاکتور اعتماد (Trust Factor) خود به جای Prime خود وارد بازی شوند و پس از مدتی کوتاه، بازیکنان با وضعیت Prime می‌توانند با استفاده از سیستم قدیمی بازی کنند. ”

با توجه به معیارهای مورد نظر برای قضاوت بازیکنان، به نظر می‌رسد که در سیستم جدید ضد تقلب Valve مادر بازیکنان بالای سرشان هستند و رفتار آن‌ها را کنترل می‌کنند، که ما حدس می‌زنیم این کاملا منطقی باشد، چراکه احتمالا نمی‌خواهند بازیکنان سیستم جدید را دست بیندازند. تا کنون شرکت ادعا می‌کند که نتایج آزمایشات آنها ثابت شده است اما ما حدس می‌زنیم که باید صبر کنیم و ببینیم که چه اتفاقی در دراز مدت خواهد افتاد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98