حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هم‌اکنون می‌توانید نسخه‌ی بتا‌ی اندروید اوریو (Oreo) را بر روی اسنشیال‌فون (Essential Phone) خود نصب کنید

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، اخبار

خبر خوب برای دارندگان اسنشیال‌فون (Essential Phone) این است که هم‌اکنون شما می‌توانید نسخه‌ی بتای ارائه شده از اندروید 8 اوریو (Oreo) را بر روی اسمارت‌فون خود دریافت و نصب نمایید. با ترنجی همراه باشید.

بدیهی است که شما نباید از نسخه‌ی ارائه شده انتظار عملکردی عالی و بدون مشکل همانند نسخه‌های نهایی را داشته باشید. به علاوه کمپانی اسنشیال (Essential) کاربران را تشویق به گزارش و آشکار سازی مشکلات و حفره‌های احتمالی در انجمن‌های رسمی و مهم کرده است.

همچنین ممکن است شما تجربه‌ای روان و لذت بخش در استفاده از این نسخه‌ی بتا نداشته باشید. در صورت نیاز امکان بازگشت به نسخه‌ی پایدار قبلی از اندروید 7 نوقا (Nougat) نصب شده بر روی گوشی شما وجود دارد.

همچنین اسنشیال (Essential) عنوان کرد که استفاده از این نسخه‌ی ارائه شده لطمه‌ای به حقوق گارانتی گوشی هوشمند شما وارد نخواهد کرد. به هر حال اگر شما اسمارت‌فون خود را به طور مستقیم از کمپانی اسنشیال (Essential) تهیه نکرده‌اید باید توجه داشته باشید که ممکن است آسیب‌های احتمالی وارده از نصب و ایجاد تغییرات نرم افزاری، شامل شرایط ضمانت‌نامه و تعهدات فروشنده‌ی شما نشود.

 

برای دریافت اندورید 8 اوریو (Oreo) بتا نیز می‌توانید از این لینک اقدام کنید. استفاده از این لینک نیازمند ثبت آدرس ایمیل و انجام بعضی مراحل مورد نیاز است.

 

با فرض این که در تست‌های انجام شده توسط کابران بر روی این نسخه شاهد مشکلات بزرگ و عمده‌ای نباشیم می‌توان عرضه‌ی نسخه‌ای رسمی و پایدار از اندروید 8 اوریو (Oreo) را برای کاربران این گوشی هوشمند در آینده نزدیک انتظار داشت.

 

اسنشیال‌فون (Essential Phone) امسال با قیمتی معادل 699 دلار عرضه شد که شما هم‌اکنون می‌توانید پس از کاهش قیمت‌های اعمال شده بر این محصول، آنرا با قیمتی در حدود 500 دلار تهیه کنید. ارائه‌ی اندروید 8 اوریو (Oreo) می‌تواند از دلایل علاقه‌ی هرچه بیشتر کابران برای تجربه‌ی این محصول در آینده باشد.

 

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

خییلی زشته این گوشی

Peiman

از اونجایی که طاهر این گوشی تفاوت چندانی با اندروید خالص نداره انتظار میرفت خیلی زدتر عرضه کنه اندروید 8

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)