حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماژول جدید موتو زد 2 برای چاپ درجا عکس با همکاری Polaroid ارایه شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، موتورولا

خیلی خوب است که می بینیم شرکت ها به ایده خود پایند و معتقدند. برای مثال اگر شما از ایده ماژولار بودن موتورولا راضی هستید و به همین دلیل موتو زد 2 خریده اید، این شرکت برخلاف الجی که به جی 5 ماژولار پشت کرد، به ایده خود پایبند بوده و همیشه در حال توسعه آن است. این بار ایده ای جدید از موتورلا برای موتو زد 2 ارایه شده که بسیار جذاب است، تصور کنید عکسی که می گیرید درجا چاپ شود! در ادامه با با ترنجی همراه باشید تا با ماژول Polaroid برای موتو زد 2 آشنا شویم.

[aparat id=”k6Edp”]

همانطور که در ویدیوی کوتاه بالا دیدید، لنوو پس از خرید موتورولا هنوز به ایده ماژولار بودن موتو زد 2 (Moto Z2) پایبند بوده و آن را توسعه می دهد. جدیدترین ماژول موتو زد 2 با همکاری Polaroid ارایه شده که می تواند به پشت دستگاه شما متصل شود و عکسی که می گیرید را در اندازه 2 در 3 سانتی متر به صورت رنگی چاپ کند. این چاپگر از فناوری چاپ ZINK استفاده می کند و به سرعت تصویر با کیفیتی را ارایه می کند. همچنین شما می توانید تصویر ثبت شده را در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید.

در ادامه گالری تصاویر ماژول Polaroid را با هم خواهیم دید:

همانطور که می بینید این ماژول خیلی جمع و جور نیست اما واقعا جذاب و دوست داشتنی به نظر می رسد. این ماژول می تواند زینت بخش میهمانی ها یا دورهمی های شما باشد و واقعا خاطراتی زیبا را به جای می گذارد، به هر حال دیدن یک عکس چاپ شده این روزها از تماشای آن روی نمایشگر حتی 8K لذت بخش تر است! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

ایده بدی نیست . ولی بعید میدونم استقبال بشه ازش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)