حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) ممکن است به زودی برای دستگاه‌های بیشتری از جمله تبلت‌ها عرضه شود

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | Android، اخبار، گوگل، هوش مصنوعی

پس از معرفی ابتدایی دسیار صوتی گوگل (Google Assistant) انتظار می‌رفت درست همانند تمامی ویژگی‌های بزرگ و کوچک دیگر در اندروید، این محصول در آینده نیز برای تمامی دستگاه‌های اندرویدی در دسترس باشد. اما سیاست‌های گوگل تا به امروز این را نشان داد که آن‌ها تصمیم بر آن دارند تا رفتار متفاوتی نسبت به بعضی محصولات خود مثل اسمارت‌فون‌های پیکسل (Google Pixel) و دستیار گوگل (Google Assistant) نشان دهند و این محصولات را تا حدی انحصاری نگاه دارند. با ترنجی همراه شوید.

در حال حاضر شاهد آن هستیم که گوگل دستیار اختصاصی (Google Assistant) خود را برای دستگاه‌های بیشتری عرضه کرده که می‌توان به موضوع تلوزیون‌های اندرویدی سونی (Sony Android Tv’s) و کروم‌بوک‌ها (ChromeBooks) هم در این راستا اشاره داشت. اما درباره‌ی کاربران تبلت چه؟ خبر خوب این است که به لطف مشاهدات جدید در قسمتی از صفحه‌ی تنظیمات گوگل اسیستنت (Google Assistant) که نشان دهنده‌ی دیوایس‌های پشتیبانی شده است و می‌توانید تصویر آن را مشاهده کنید، این دستیار صوتی ممکن است به زودی برای کابران تبلت‌ هم عرضه شود.

 

همان‌طور که گفته شد گوگل رویه‌ای هرچند آرام برای در دسترس قرار دادن هر چه بیشتر دستیار صوتی اش پیش گرفته و احتمالا می‌خواهد برای کابران آینده‌ی این محصول از تجربه‌ای جامع و گسترده، درست همانند آن چه که دستیار صوتی آمازون (Amazon Assitant) از آن بر روی گوشی ها، بلندگو‌های هوشمند و گروهی دیگر از گجت‌های هوشمند دیگر بهره می‌برد، پرده‌برداری کند.

متاسفانه هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه‌ی این محصول بر روی تبلت‌ها منتشر نشده، اما موارد بالا همگی نشان دهنده‌ی سرعت گرفتن هر چه بیشتر این امر هستند.

نظر شما کابران عزیز در این زمینه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

دستیار بسیار هوشمندی هست من کم کم دارم یاد میگیرم استفاده کردنشو

سینا عطایی

به خصوص اینکه میشه تایپ کرد و نیازی به صدا نیست لزوما

ahmad

اره دقیقا اکثر اوقات بخاطر تلفظ ضعیفم مجبور به تایپ کردنم

Sajad

دستیار گوگل بهترین عملکرد رو داره تقریبا. قدرت تشخیص صداش هم بهتر از بقیه اس.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)