حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیگ ترنجی 2017: جمع بندی دور مقدماتی

نوشته

6 سال قبل | 15 دیدگاه | ToranjiSL2017، برترین‌های ترنجی

دور مقدماتی لیگ ترنجی 2017 نیز به پایان رسید و نتایج جالب توجهی رقم خورده است. پس از برگزاری 8 مسابقه بین 16 پرچمدار منتخب از شرکت های فعال در زمینه تولید گوشی های موبایل هوشمند اینک 8 دستگاه به دور دوم رقابت لیگ ترنجی 2017 راه پیدا کرده اند. در این مطلب مروری خواهیم داشت بر آن چه که در دور مقدماتی روی داد و جدول را برای دور دوم مرور خواهیم کرد.

لیگ ترنجی 2017: اکسپریا ایکس زد 1 یا شیائومی می 6

اکسپریا ایکس زد 1 یا شیائومی می 6

نماینده سونی با رقابتی نزدیک توانست از پس پرچمدار 2017 شیائومی برآید. در وب سایت ترنجی اکسپریا ایکس زد 1 62٪ آرا و در تلگرام ترنجی 57٪ را از آن خود کرد تا اولین دستگاهی باشد که به دور دوم راه پیدا می کند.

لیگ ترنجی 2017: گلکسی اس 8 یا الجی جی 6

گلکسی اس 8 یا الجی جی 6

نبرد دو هموطن کره ای نیز نتیجه ای دور از انتظار نداشت. گلکسی اس 8 با کسب 82٪ آرا در وب سایت ترنجی و 83٪ آرا در کانال تلگرام ما توانست به راحتی الجی جی 6 را از پیش رو بردارد و رقیب اکسپریا ایکس زد 1 در دور دوم شود.

لیگ ترنجی 2017: اچ تی سی یو 11 یا آیفون تن (iPhone X)

اچ تی سی یو 11 یا آیفون تن (iPhone X)

اینجا حقیقتا نتیجه ای رقم خورد که نه انتظار آن را داشتیم نه درصدی به آن احتمال می دادیم! آیفون تن (iPhone X) توسط طرفداران پر و پا قرص اچ تی سی از دور رقابت ها حذف شد. این رقابت بسیار نزدیک بود و یو 11 توانست با کسب 56٪ آرا در وب سایت و 60٪ در تلگرام ما به دور بعدی راه پیدا کند و چشم انتظار رقابت نوکیا 8 با بلک بری کیوان (Keyone) باشد تا برای دور دوم گرم شود.

لیگ ترنجی 2017: نوکیا 8 یا بلکبری کیوان (Keyone)

نوکیا 8 یا بلکبری کیوان (Keyone)

نوکیا شرکتی فنلاندی که سال 2007 بیش از 1 میلیارد کاربر داشت مسلما برندی بی نام و نشان نیست که با دوبار شکست در بازار موبایل تمام نگاه ها از آن ناامید باشند. این برند آنقدر پتانسیل داشت که حتی سیستمی بی آینده مثل ویندوزفون را تا سهم قابل توجهی از بازار رساند اما پس از مشخص شدن عدم توانایی این سیستم عامل نوکیا دوباره افت کرد. حالا که HMD این برند را خریداری کرده است و دستگاه های کاملا اندرویدی را روانه بازار کرده مسلما طرفداران قابل توجهی خواهد داشت. بلک بری کیوان (Keyone) در مقابل نوکیا 8 حرف زیادی برای گفتن نداشت و با کسب تنها 15٪ آرا از وب سایت و 22٪ از تلگرام ما بازی را واگذار کرد.

لیگ ترنجی 2017: گلکسی نوت 8 یا موتورولا موتو زد 2 فورس

گلکسی نوت 8 یا موتورولا موتو زد 2 فورس

برای زد 2 فورس آرزوی موفقیت داشتیم، دستگاه لایقی است اما گلکسی نوت 8 دستگاهی نیست که به این راحتی ها بازی را ببازد. محبوبیت بالای گلکسی نوت 8 توانست 77٪ آرا را در وب سایت و 87٪ آرا در تلگرام ترنجی از آن خود کند.

لیگ ترنجی 2017: آیفون 8 پلاس یا اکسپریا ایکس زد پریمیوم

آیفون 8 پلاس یا اکسپریا ایکس زد پریمیوم

اینجا نتیجه عجیب و غریب است! طرفداران سونی رای سایت را بدست آورده اند که 58٪ کل نظرات شرکت کننده هاست. در تلگرام ما اما آیفون 8 پلاس با 63٪ پیشتاز است. با احتساب میانگین رای این دو محیط آیفون 8 پلاس در رقابتی نفس گیر از پس نماینده دوم سونی برمی آید تا در دور دوم تنها امیدش برای رسیدن به نیمه نهایی، شکست گلکسی نوت 8 باشد.

لیگ ترنجی: الجی وی 30 یا گوگل پیکسل 2 ایکس ال

الجی وی 30 یا گوگل پیکسل 2 ایکس ال

رقابت به ذاته رقابت نزدیکی بود. الجی وی 30 و گوگل پیکسل 2 ایکس الی که ساختش با همکاری الجی انجام شده است هر دو مشخصاتی نزدیک به هم را دارند. پیکسل 2 ایکس ال را اگر به دور مشکلات ریز و درشت رخ داده برای آن در نظر بگیریم دستگاهی قابل است اما با وجود مشکلاتی در ترنجی درباره آن خواندیم، مشخصا خرید کم خطری نیست. در مقابل الجی برندی شناخته شده در بازار کشور ماست و وی 30 (V30) به خودی خود دستگاهی است موفق که کاستی های جی 6 را جبران کرده است. 55٪ آرا در سایت و 66٪ آرا در تلگرام ما نشان از راه پیدا کردن الجی وی 30 به دور دوم لیگ ترنجی 2017 دارد.

لیگ ترنجی 2017: هواوی میت 10 یا ایسوس ذنفون 4 پرو

هواوی میت 10 یا ایسوس ذنفون 4 پرو

ذنفون 4 پرو دستگاهی کمتر شناخته شده است که عرضه محدودی نیز خواهد داشت اما محصولی از ایسوس است که می تواند پرچمدارها را به خوبی به چالش بکشد اما پیروزی؟ خیر! پیروزی آن هم مقابل برندی شاخته شده تر در بازار موبایل یعنی هواوی و جدیدترین پرچمدار سری Mate این شرکت کار ساده ای نیست. میت 10 توانست با پیروزی قاطع 77 درصدی در سایت و 87 در تلگرام آخرین دستگاهی باشد که به جمع هشت تیم دور دوم لیگ ترنجی بپیوندد.

دور دوم مسابقات لیگ ترنجی از فردا 23 آبان ساعت 16 در وب سایت و به صورت همزمان در تلگرام و اینستاگرام انجام خواهد شد. جدول لیگ ترنجی پس از مسابقات دور اول به قرار زیر است:

لیگ ترنجی 2017

لیگ ترنجی 2017

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خیلی جالب بود نتایج عجیبی رقم خورد حیف آیفون ایکس

Rog_Pc_Gamer

ایولا دور بعدی چه هیجانی داشته باشیم!!!!
خداییش حق ایفون ایکس نبود

Pouya

یو 11 یعنی از ایکس بهتره 😐 با این اتفاق دیگه امید ب اپل نیس ایکس از یو 11 شکست خورد 8 پلاس میخواد نوت 8 رو ببره؟ب نظرم از اون طرف اس 8 و یو 11 میرن بالا از اونورم نوت 8 وی سی و میت 10 رو واقعا نمیتونم چیزی بگم خیلی سخته

Hrkhk

داداش دوباره بخون… مسابقه محبوب ترین گوشی هست… من خودم به u11 رای دادم… در اینکه iphone x بهتره شکی نیست ولی u11 محبوب تر بوده… تو همین مسابقه اگه نوکیا 1100 شرکت میکرد اول میشد

ahmad

البته تو ایران محبوبه

Pouya

داداش خوندم میدونم ولی برا همینم تعجب کردم والا انقدر ک ایکس محبوبه یو 11 نیس والا

mTAAHAAm

اتفاق ویژه حذف آیفون تن بود

Ali.v

به عنوان فن htc افتخار میکنم به U11.
به صراحت میتونم بگم بله U11 بهترینه.
طراحی بدون حاشیه یا کم حاشیه رو حتی شیائومی هم زده ،چه برسه به آیفون و خود U11 plus.
ولی یه گوشی نشون بده که مثل U11 اج سنس یا همون بدنه حساس به فشار داشته باشه که تو یو 11 پلاس بهترشم کرده.
طراحی شیشه ای زیاده بین برند ها،ولی کدومشون تونستن مثل U11 باشن.
افتخار میکنم به HTC ،برند با اصالت و بی ریا.
به امید پیروزی?

ahmad

بحث محبوبیت که باشه بله اچ تی سی برنده شد تبریک میگم ولی بحث بهتر بودن باشه موافق نظرتون نیستم چون در همه بخشا آیفون بهتره حتی اسپیکر که اچ تی سی درش خیلی عالیه

Ali.v

دوستان میگن یعنی یو11 از ایکس بهتره?
حق اپل نبود.
اگه با اپلیا بحث کنی اخرش قانع نشن میگن عیبی نداره هرچی باشه اپله??
ایکس حذف شد عیبی نداره هرچی باشه اپله?

ahmad

به هر حال اچ تی سی برنده شد تبریک میگم به عنوان یک اپلی

Peiman

خیلی هیجانی این دور مسابقات لیگ

REZA

فک کنم اخر سر دوتا سامسونگی بخورن بهم،به دلیل محبوبیت زیادشون.
بدون شک همشون عالین،ولی چهارتا گوشی اخر بنظرم گوشیا فوق العاده ای هستن.
حدس زدن از این به بعد یکم راحت تره که کدوم برنده میشه

amir ho

سلام.مرحله اول بسیار عالی تمام شد و در مرحله دوم که تمام گوشی ها بسیار قوی و مشخصات نزدیک به هم دارندو انتخاب برتری یکی نسبت به دیگری کمی مشکل است.ممنون

Sajad

حذف آیفون ایکس خیلی جالب بود. فکر کنم راه واسه اول شدن نوت ۸ هموارتر شد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)