حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حسگر اثرانگشت گلکسی اس 9 (Galaxy S9)‌ در رندرهای جدید جایی بهتر از قبل دارد

نوشته

6 سال قبل | 14 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

سامسونگ به طراحی بسیار خوبی در گلکسی اس 8 رسیده است. هشتمین عضو از خانواده گلکسی اس در ادامه تغییرات طراحی مثبت ایجاد شده در ششمین عضو این خانواده به حدی از کمال طراحی رسیده است که شاید به جز محل قرار گرفتم حسگر اثرانگشت نمی توان ایرادی به آن وارد دانست. در رندهای جدید منتشر شده از گلکسی اس 9 (Galaxy S9) حالا احتمال تغییر جایگاه حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی قوت می گیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره جدیدترین رندهای گلکسی اس 9 صحبت کنیم.

هر چند کمتر از 4 ماه دیگر تا ارایه رسمی گلگسی اس 9 فاصله داریم اما شایعات بسیار زیادی درباره این دستگاه شنیده و خوانده ایم. یکی از اولین شایعات احتمال حضور حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بود، آرزویی دیرینه که هنوز هیچ شرکتی به صورت تجاری و عمده از آن استفاده نکرده است. در حقیقت این شایعه آنقدر به تعویق افتاده که شاید هیچگاه به تحقق نپیوندد و شاهد جایگزین شدن حضور بی رنگش با سیستم های تشخیص چهره یا اسکنرهای عنبیه چشم باشیم.

شایعات نیز کم کم ما را برای گلکسی اس 9 (Galaxy S9) با حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی آماده می کنند اما این بار کمی تلخی این دارو کمتر است. حسگر اثرانگشت در گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 جایی دست نیافتنی (!) دقیقا کنار دوربین این دستگاه هاست. سامسونگ باید از همان ابتدا این حسگر را زیر دوربین قرار می داد، مثل همه محصولات دیگر با این راهبرد اما دلیل متفاوت بودن یا تصمیم لحظه آخری، هر چه که بود نتیجه خوبی نداشت. حالا در رندری که جدیدا منتشر شده می توان تغییراتی را روی قاب پشتی دستگاه دید. همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید احتمالا دوربین دوگانه گلکسی اس 9 نیز عمودی شود و حسگر اثرانگشت زیر این قاب قرار بگیرد. این واقعا تصمیم بهتری است که شایعات درباره سری 2018 خانواده گلکسی A نیز آدرس همین طراحی را می دهند.

گلکسی اس 9

گلکسی اس 9

قاب جلویی گلکسی اس 9 انتظار می رود با کمترین تغییرات نسبت به گلکسی اس 8، شاهد کمتر شدن حاشیه نمایشگر infinity Dispaly باشد که همچنان دولبه خمیده است. هر چند شرکت های دیگر به این نوع نمایشگر تمایلی نشان نداده اند اما تلاش سامسونگ برای همچنان خاص بودن دستگاه هایش ستودنی است. در این تصویر متاسفانه مرز حاشیه نمایشگر به خوبی مشخص نیست اما امیدواریم سامسونگ برخلاف اپل از آن زائده بالای نمایشگر دوربین کند.

همچنین اگر دقت بیشتری داشته باشید وجود دکمه بیکسبی را که زیر دکمه های تنظیم حجم صداست، حس می کنید. به صورت کلی می توان گفت انتظار تغییری بزرگ در زمینه طراحی گلکسی اس 9 (Galaxy S9) نداریم، در حقیقت هر چند دوست داریم یک موبایل متفاوت ببینیم ولی طراحی گلکسی اس 8 آنقدر خوب هست که احساس نیاز به تغییری بزرگ در آن نباشد.

نظر شما درباره شایعات پیرامون گلکسی اس 9 (Galaxy S9) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hrkhk

شایعات درباره s9 شروع شد… بعدش شایعات درباره note9… آیفون جدید و …

mTAAHAAm

من اس 7 اج دارم از دیروز صفحه رو صفحه نمایشش نقاط نورانی پیدا شده.
می خواستم بعد از اس 7 اس9 بخرم ولی فکر نکنم اینکار انجام بشه چون احتمالا تعمیرش هزینه زیادی برام داشته باشه.

mahziyar

ی ریست فکتوری کن انشالا درست بشه

mTAAHAAm

داداش مطمئنی با ریست فکتوری درست می شه؟یعنی نرم افزاریه؟

ahmad

اگه متهمم نکنید میخوام‌نظرمو بگم. اگه این باشه پشتش وحشتناک شبیه پشت توکیا هست

Peiman

این طرح اولیه است و نسخه نهایی خیلی زیباتر از این میشه. به نظر بهتر از s8 میشه

ahmad

قطعا اینجوره مخصوصا جای حسگرش خیلی گوشی خوبی خواهد بود ولی قطعا نوت 9 ارزشش بیشتره

mahziyar

انشالا نوت 9 زیر صفحه است اثرانگشتش

ahmad

کاش سامی خودشو با این ویژگی درگیر نکنه

mahziyar

دقیقا

mahziyar

شبیه اس6 که ادج نداشت پشتش ولی تو اس 7 اج گرفت پشتش

Sajad

اگه پشتش شبیه این باشه خوبه. دوربین رو باید طولی قرار بده نه مثل نوت ۸.

Peiman

سامسونگ هر سال یه تغییر اساسی به ظاهر نرم افزار و رابط کاربریش میده . خیلی منتظرم ببینم امسال چکار کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)