حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت رزولوشن 4K بازی Overwatch برای نسخه‌ی ایکس‌باکس وان ایکس (XBOX One X) منتشر خواهد شد

در حال حاضر عناوین کمی وجود دارند که پس دریافت به روزرسانی‌های مورد نیاز می‌توانند از توان سخت افزاری بی نظیرِ قدرتمندترین کنسول بازی ساخته شده توسط مایکروسافت استفاده کنند. شرکت بیلیزارد (Blizzard) انتشار بروزرسانی رزولوشن 4K برای بازی Overwatch را در طی ماه‌های آینده تایید کرد. با ترنجی همراه باشید.

در آینده شاهد عرضه‌ی بروزرسانی‌هایی برای برخی از عناوین بزرگ در دنیای بازی‌های ویدویی خواهیم بود که تجربه‌ی گیم پلی نو و دلپذیرتری را برای ما با استفاده از توان بسیار بالای سخت افزاری و نرم افزاری کنسول ایکس‌باکس وان ایکس (XBOX One X) فراهم خواهند کرد.

 

در حال حاضر شرکت‌های سازنده عناوین انگشت شماری همچون Assassin’s Creed Origins ,Call Of Duty: WW2 و Rise Of The Tomb Rider بروزرسانی‌های رایگانی برای نسخه‌ی ایکس‌باکس وان ایکس (XBOX One X) این بازی‌ها منتشر کردند. همچنین به‌زودی بروزرسانی‌ای از همین نوع برای Destiny 2 منتشر خواهد شد.

 

انتشار پچ جدید ایکس‌باکس وان ایکس (XBOX One X) برای بازی Overwatch نیز از اظهارات امروز شرکت بیلیزاد بود و همچنین این شرکت اعلام کرد که تیم سازنده‌ی Overwatch نیز در حال کار برای پیاده‌سازی رزولوشن 4K برای نسخه ی ایکس‌باکس وان ایکس (XBOX One X) این عنوان بسیار زیبا و سرگرم کننده هستند.

 

همچنین بیلیزارد (Blizzard) افزود:

“تیم سازنده در حال تحقیق و توسعه پیرامون این مورد هستند که چگونه می‌توانند تجربه‌ی بازیکنان را با استفاده از قدرت سخت افزاری بی نهایت این کنسول قدرتمند، افزایش دهند.”

 

همچنین در ادامه گفت که موضوع تجربه‌ی بسیار طبیعی بازیکنان در نمایشگر‌های بزرگ نکته‌ی قابل توجهی بوده که تیم توسعه دهنده‌ی آن‌ها تمرکز ویژه‌ای بر آن دارد. بیلیزارد (Blizzard) این را هم قول داد که در صورت وجود اطلاعات بیشتر آن را با طرفداران این عنوان در میان خواهد گذاشت.

 

اخیرا بیلیزارد (Blizzard) تجربه‌ی این عنوان را برای کسانی که هنوز آن را تهیه نکرده‌ اما قصد تجربه‌ی آن را دارند، از تاریخ 17 تا 20 ماه نوامبر (26 تا 29 آبان ماه) رایگان اعلام کرده و با این کار شما را به داشتن لحضاتی خوش در کنار دوستان خود دعوت کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

Call of duty بهترین بازی قرنه خوشحالم پشتیبانی میکنه 4k رو

Peiman

من علاقه خاصی به فیلم ها و مسایل تاریخی دارم. و بازی کردنGod of war بشدت برام لذت بخش. هرچند می‌دونم بازی های بهتری هم وجود دارن و خیلیا مخالف من هستند . این نظر شخصیمه

Sajad

خیلی دوست دارم بازی به سبک ولفنشتاین سال 2000 رو با رزولوشن 4k دوباره بازی کنم. تو ورژن های اخیر گیم پلی بازی شلوغ شده که من قبلی رو ترجیح میدم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)