حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلندگوی مکالمه آیفون 10 (iPhone X) صدایی ناهنجار تولید می کند

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل

آیفون 10 (iPhone X) را نمی توان دستگاه بسیار پر ایرادی دانست اما به دلیل ارایه های بسیار کم نقص همیشگی اپل، دیده شدن چندین مورد ایراد در این دستگاه می تواند کمی برای دارندگان یا طرفداران آن ناخوشایند باشد. مشکلی که امشب درباره آن صبحت خواهیم کرد موردی جدید نیست و قبلا در آیفون 8 و 8 پلاس نیز وجود داشت که مربوط به بلندگوی مکالمه یا همان earphone می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره تولید صدای ناهنجار بلندگوی مکالمه آیفون 10 (iPhone X) بیشتر صحبت کنیم.

حتما می دانید دو سالی هست که برخی شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند موبایل برای جبران عدم حضور بلندگوی استریو روی دستگاه های خود از بلندگوی مکالمه کمک می گیرند. دستگاه هایی مثل اچ تی سی 10، هواوی پی 9 پلاس و آیفون 7 پلاس از اولین دستگاه هایی با این راهبرد بودند. بلندگوی مکالمه صدای زیر و بلندگوی اصلی صدای بم را تولید می کند تا علاوه بر حفظ تولید جزئیات صدا، بخشی از صدا به صورت مستقیم به گوش کاربر برسد. منظور از به صورت مستقیم این است که بلندگوی لبه پایین چون جهت پخش صدا را به سمت دور از کاربر نشانه رفته صدای کمتری به گوش کاربر می رسد.

در آیفون 8 و 8 پلاس شاهد شنیده شدن صداهایی ناهنجار از بلندگوی مکالمه بودیم. صدایی شبیه به شکسته شدن یا کلیک شدن یا خرد شدن! این صدا بیشتر در حجم بالای صدا رخ می داد و به نوعی می توان آن را تخریب صدا در حجم بالا دانست. اپل با ارایه آپدیت iOS 11.0.2 توانست این مشکل را برطرف کند اما حالا کاربران آیفون 10 (iPhone X) نیز با چنین مشکلی رو به رو هستند.

نمی توان لزوما این ایراد را سخت افزاری دانست و همانطور که برای آیفون 8 و 8 پلاس با ارایه آپدیت نرم افزاری برطرف شده، به احتمال زیاد برای آیفون 10 (iPhone X) نیز برطرف خواهد شد. شما آیفون 10 (iPhone X) دارید؟ چنین مشکلی را احساس کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

واقعا غیر قابل تحمله اپل باید قشنگ بشینه و یه اپدیت درست و حسابی بده با این وضع خریدش اشتباهه

Hrkhk

عجب رقابتی شده بین این و pixel :)) همینطوری پیش بره میتونه pixel رو شکست بده :)) کلا iphone x دو سه سال زمان میبره تا بی نقص بشه… مثل iphone 8 که الان به تکامل رسیده

Pouya

فک کنم چشمم شوره چنتا کامنت ازش تعریف کردم از اون روز هی مشکل داره خخ

ahmad

??????

Peiman

رقابت تنگاتنگی داره با گوگل .
هزار دلار برای همچین گوشی پر از ایراد ؟؟؟

Peiman

خبری از خط سبز نمایشگر نشده؟؟

ahmad

ظاهرا همون 25 تا بودن مثل قضیه باتریش زیادی بزرگش کردن این ایرادهای ریزی که جدیدا پیدا شده باید سریعا توسط اپل برطرف بشه تا جو منفی رو گوشی ایجاد نکنه

Sajad

اپل قبلا اینجوری نبود. خیلی عجیبه. اگه دو سه تا مشکل دیگه پیدا کنه واقعا تاثیر منفی میذاره تو میزان فروشش.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)