حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا اپل در سال آینده از دو آیفون با صفحه نمایش بدون حاشیه رونمایی خواهد کرد

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، شایعات

حدود یک هفته از زمان عرضه iPhone X (آیفون 10) به بازار می‌گذرد و حالا زمان آن رسیده است تا شایعات درباره آیفون‌های سال آینده شروع شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Ming-Chi Kuo تحلیلگر اوراق بهادار KGI، شخصی که پیش بینی‌های وی در مورد آیفون‌ها در چند سال گذشته قابل اطمینان بوده است، می‌گوید که انتظار دارد در سال آینده شاهد رونمایی از دو آیفون با صفحه نمایش بدون حاشیه باشد: یکی از آن‌ها صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED خواهد داشت که اساسا آن را به نسخه Plus از آیفون 10 تبدیل می‌کند و دیگری دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی LCD می‌باشد و احتمالا آن را بیشتر شبیه یک نسخه تمام صفحه از آیفون Plus فعلی می‌کند و هر دو دارای ناچ (notch) در بالای صفحه هستند.

در تحقیقی که توسط MacRumors گزارش شده است، اپل امیدوار است که با تکیه بر خط تولید جدید گوشی‌های تمام صفحه خود، “نیازهای مختلف بازار گوشی های بالارده را برآورده کند.” بالاترین مدل دارای صفحه نمایش آیفون 6.5 اینچ OLED خواهد بود. در زیر آن نسخه بروز شده از آیفون 10 با صفحه نمایش 5.8 اینچی OLED خواهد بود و در نهایت، آیفون 6.1 اینچی LCD زیر هر دو آنها قرار داد. Kuo پیش بینی می‌کند که گوشی 6.1 اینچی حدود 649 تا 749 دلار قیمت گذاری شود و با داشتن صفحه نمایش با رزولوشن پایین تر، تصویر ضعیف تری را نسبت به 2 مدل دیگر ارائه دهد.

اگر اپل آیفون با صفخه نمایش 6.1 اینچی LCD را معرفی کند، قیمت آن 749 دلار به نظر می‌رسد و گرانتر از قیمت پایه آیفون 8 که از 699 دلار و و ارزانتر از پلاس 8 که از 799 دلار شروع می‌شود خواهد بود. به نظر می‌رسد که آیفون 6.1 اینچی یک مدل بالاتر از مدل پلاس موجود باشد، پس این امر می‌تواند دلیلی برای فروش آن با قیمتی حدود 899 دلار باشد، درست قیمتی بین نسخه جدید پلاس و نسخه جدید X. البته، احتمال دارد که اپل در قیمت گذاری و استفاده از تکنولوژی‌های جدید از طریق خط تولید خود جدی تر عمل کند اما من در این باره خوش بین نیستم. این شرکت دوست دارد وقت خود را روی حاشیه سوددهی محصولاتش بگذارد.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

بالاش بخاطر cut out disply زشت و نامتقارنه

Peiman

پشتش هم به خاطر دوربین بیرون زده

mTAAHAAm

عذر می خوام دو گوشی یا سه گوشی x-like?

Sajad

اپل با معرفی آیفون ده امسال بازار رو سنجید و سال بعد تمام توانشو میذاره روی تامین به موقع قطعات و هر دو تا گوشی رو با همین طراحی ارائه میده.

ahmad

اندازه گوشی خیلی مهمه اپل هم به این موضوع پی برده و در تلاشه صفحه نمایش رو بزرگ کنه و گوشی رو کوچیک فقط این وسط مشتریان ضرر میکنن بخاطر قیمت

Peiman

فکر کنم قراره سه گوشی عرضه کنه
کلا داره یکسری سیاست های اساسی رو زیر پا می‌زارن برای فروش بیشتر

ahmad

ساست اپل انحصار طلبی و فروشه و فکر نکنم سیاست خاصی رو زیر پا گذاشته.حرفای استیو جابز هم برای دوران خودش صدق میکرد الان زمونه عوض شده و اپل داره خودشو با نیازهای جامعه پیش میبره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98