حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه‌ی Google Contacts برای دستگاه‌های اندرویدی بروزرسانی شد

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | Android، اخبار، گوگل

کمپانی گوگل امروز اپلیکیشن Contacts را برای دستگاه‌های اندرویدی با ایجاد چندین پیشرفت در رابط کاربری برای استفاده‌ی آسان‌تر کاربران از این اپلیکیشن بروزرسانی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ویژگی جدیدی که در این بروزرسانی افزوده شده است، استفاده از action button در این اپلیکیشن می‌باشد که امکان تماس گرفتن، پیام دادن و انجام کارهای مورد نیاز یک کاربر را آسان‌تر می‌نماید. همچنین توسعه دهندگان در این خصوص اعلام کردند که ما به پیشنهادات کاربران نیز احترام قائل شده و امکان نمایش تمام صفحه‌ی تصاویر مخاطبین را فراهم کرده‌ایم. علاوه بر این، در آخرین نسخه‌ی برنامه‌ی Contacts کاربران می‌توانند، تمامی مخاطبین تکراری خود را در یک بخش یا پروفایل ادغام کنند.

همچنین اکنون می‌توانید اطلاعات G Suite Directory را در هنگام جستجو پیدا کنید و شماره تماس‌های کاری خود را بررسی نمایید. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم دیگری که در این بروزرسانی افزوده شده است، گزینه‌ی دریافت خودکار پیشنهاد برای افزودن یک مخاطب به لیست مخاطبین می‌باشد؛ ویژگی‌ای که بیشتر اوقات در اکانت‌های گوگل خود مشاهده می‌کنید. در آخر، این بروزرسانی جدید امکان سفارشی کردن ویژگی‌های شماره تماس یک مخاطب را به ارمغان آورده است.

اگرچه یک بروزرسانی عمده برای این اپلیکیشن ارائه نشده است ولی همین ویژگی‌های کوچک، درخواست خود کاربران دستگاه‌های اندرویدی بوده است که هم اکنون می‌تواند سبب رضایت کاربران گردد.

 

دیدگاه شما در خصوص این تغییرات در اپلیکیشن Contacts چه می‌باشد؟ آیا از نظر شما کاربردی به نظر می‌رسند؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

این برنامه با برنامه contacts توگوشیامون فرق داره یا همونه

siavash-t

این برنامه مخاطبین گوگله. معمولا فقط روی گوشی های با اندروید خالص مثل نکسوس و پیکسل و … نصبه. و کاملا با برنامه مخاطبین گوشی هایی که سیستم عاملشون حسابی دستکاری شده (مثلا مثل سامسونگ و ال جی و …) فرق داره.

ahmad

ممنون دوست عزیز

siavash-t

خواهش می کنم.

Peiman

تا حالا از این برنامه استفاد ه نکردم

ahmad

بچه ها واسه زلزله زده ها دعا کنید قدرتش زیاد بوده میترسم ما نزدیک زمین لرزه بودیم خیلی بدجور لرزید

Sajad

برنامه های گوگل با اینکه طراحی قابل قبولی دارن ولی از نظر امکانات و تنظیمات محدودتر از برنامه های خود سازنده های گوشی ها هستن. واسه کسی که از برنامه پیشفرض گوشی استفاده کرده برنامه های گوگل معمولا چیز چندان جدیدی ندارن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h