حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الی کندریک به گیم آو ترونز باز نخواهد گشت

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار، سینما

گیم آو ترونز را می‌توان یکی از محبوب‌ترین سریال‌ها در دهه‌ی کنونی محسوب کرد که با داشتن خط داستانی خوب و بازیگرانی که نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا می‌کنند توانسته طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید…

قبل از اینکه خواندن این پست را شروع کنید باید بگوییم که با خواندن این پست ممکن است اتفاقاتی که در فصل‌های گذشته‌ی گیم آو ترونز رخ داده است برای شما فاش شود! پیشنهاد ما به شما این است که اگر سریال را تا پایان فصل 7 که منتشر شده است مشاهده نکردید، بهتر است بیخیال خواندن این پست شوید تا لذت تماشای آن از بین نرود.

یکی از بازیگرانی که در فصل‌های آخر منتشر شده از این سریال نقش نسبتا پر رنگی داشته است الی کندریک است. در واقع می‌توان گفت عامل بازگشت “برندون استارک” به وینترفل شخصیت “میرا” است که با بازی الی کندریک در این نقش همراه بوده است. این بازیگر در آخرین مصاحبه‌ی خود گفته است که احتمالا دیگر به گیم آو ترونز باز نخواهد گشت و حداقل او را در فصل هشتم نخواهیم دید.

همان‌طور که جدال‌ها بر سر تصاحب تاج و تخت به پایان خود نزدیک شده است انتظار می‌رود لیست بازیگران نیز کمی کوچکتر شود. در هر صورت نقش کندریک را می‌توان یکی از وفادار ترین شخصیت‌ها در سریال دانست که برای رساندن برندون استارک به هدفش حتی برادرش را از دست داد.

الی کندریک در نقش میرا رید

در طی صحبت‌های کندریک با سایت مترو، وی بیان کرد که از بازگشت خود به فصل هشتم گیم آو ترونز اطلاعی ندارد و همچنین گفت که امیدی ندارد از شبکه‌ی HBO با اون تماس بگیرند:

تا آن‌جایی که من می‌دانم نه. شاید جالب یا خنده دار باشد اما همیشه از خودم می‌پرسم که چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا درآن (فصل هشتم سریال) خواهم بود؟ و حقیقتا نمی‌دانم.

برای فهمیدن این موضوع منتظر تماس تلفنی آن‌ها (شبکه)‌ هستم و پس از آن خواهم دانست. اما تا کنون آن‌ها با من تماس نگرفته اند. پس نمی‌دانم. به‌زودی خواهم فهمید که بخشی از سریال در این فصل هم خواهم بود یا نه. اما برای الان باید بگویم کسی به من خبر نداده است و باید بودن یا نبودنم را خودم کشف کنم!

قطعا نباید زودتر از سال 2019 منتظر فصل هشتم سریال گیم آو ترونز باشیم، با این حال ظاهرا شبکه در حال جمع آوری بازیگرانی است که نقش پر رنگی در فصل هشتم خواهند داشت، تا کار تولید فصل هشتم را آغاز کند. به همین دلیل ممکن است فعلا امکان حضور کندریک در صحنه‌ی فیلمبرداری نباشد و بعدها به بازیگران این فصل بپیوندد اما این مسئله قطعی نیست.

اولین بار در فصل سوم با شخصیت “میرا رید” آشنا شدیم که معمولا از برن استارک دفاع می‌کرد و بیشتر اوقات خود را در تپه‌های برفی آن‌سوی دیوار گذراند. بزرگترین و پررنگ‌ترین نقش میرا در سریال به فصل ششم و اپیزود “The Door” باز می‌گردد که در این قسمت وی وظیفه‌ی حمل برن را بر عهده داشت و با وجود اتفاق دلخراشی که برای هودور افتاد تا جان برن را نجات دهد، نقش میرا در لحظات بعد پر رنگ تر شد و در نهایت در فصل هفتم برن را به وینترفل بازگرداند و پس از آن تصمیم گرفت راه خود را از برن جدا کند و وینترفل را ترک کند! اما نقطه‌ی تعجب و غافلگیری تماشاچیان جایی بود که برن واکنشی کاملا سرد و بی تفاوت به این مسئله نشان داد.

الی کندریک در نقش میرا رید

با این حال طرفداران سریال هم‌چنان امیدوارند که شاهد بازگشت این کاراکتر به سریال و کمک وی به شمال باشند اما این‌طوری که مشخص است همچین چیزی در برنامه‌ی ساخت سریال نیست! با این اوصاف شخصیت میرا را می‌توان یکی از شخصیت‌های اصلی سریال محسوب کرد که در سکانس‌های مربوط به برن استارک معمولا نقش پر رنگی را به عهده داشت. همچنین در این مورد یک نظریه‌ی طولانی مدت وجود دارد که بیان می‌کند او در بخشی از فصل پایانی سریال خواهد بود. همچنین نظریه‌هایی مبنی بر دو قلو بودن جان اسنو و میرا وجود دارد که در صورت صحیح بودن آن احتمال حذف کاراکتر میرا در دو فصل باقی‌مانده از سریال بسیار کم می‌شود. حتی اگر این مسئله نیز حقیقت نداشته باشد، برخی از طرفداران تصور می‌کنند که پدر میرا یعنی “هاولند رید” در فصل هشتم به سریال بازخواهد گشت چرا که وی تنها بازمانده‌ی حادثه‌ی برج شادی بود و انتظار می‌رود وضعیت وی نیز مشخص شود. ( هاولند، ادارک استارک را برای پس گرفتن خواهر ربوده شده اش یعنی لیانا تا آن‌جا همراهی کرد)

به هرحال عوامل سریال گیم آو ترونز سعی دارند به بهترین شکل ممکن 6 اپیزود فصل نهایی را بسازند و قطعا تمام تلاش و تمرکز آن‌ها بیشتر بر روی وایت واکرها و مسائل مربوط به آن‌ها خواهد بود و پیش بینی می‌کنیم در فصل هشتم دقایق زیادی را شاهد سکانس های حاشیه ای نباشیم.

نظر شما در مورد سریال گیم آو ترونز چیست؟ به نظر شما با حذف شدن شخصیتی همچون میرا از سریال در دو فصل پایانی کمبودی احساس خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید…

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

یکی از بازیگران محبوب کن در فیلم☹☹☹☹

ahmad

ببخشید بی ربطه ولی آیفون ایکس تو تست سرعت فون بوف تو دور اول نوت رو شکست داد و در کل از نوت شکست خورد لطفا پوشش بدین

siavash-t

اینکه برن واکنشی به رفتنش نشون نداد، به نظرم نشون میده که اتفاقی براش می افته و به اصطلاح برن با این کار خواسته اون رو از خودش دور کنه. حالا چه اتفاقی؟ نمی دونم!

Peiman

خوش به حال اونایی که از اول این سریال رو دیدن . الان اینقدر زیاده که نمیشه از اول دید . حتی بعضی از قسمت ها واقعا حوصله سر بره

ahmad

تو یه قسمتشو ببینی دیگه نمیتونی ولش کنی

Peiman

اتفاقا فصل اولشو دیدم . خیلی جاهاش واقعا حوصله ادمو سر میبرد

Sajad

حیف شد ?

Morimf

واقعا این فیلم یه شاهکاره و نظیرش رو ندیدم فقط خیلی تو مخیه که واسه فصل جدید باید یک سال و حتی بیشتر صبر کرد.پیشنهاد میکنم هرکی ندیده حتما ببینه پشیمون نمیشه

Peiman

همیشه کیفیت مهم تر از کمیت .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...