حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طنزنامه: یه مشت برند و دیگر هیچ !!!

همونطور که میدونین توی ایران هر برندی طرفدار خودشو داره، نمیگم فقط تو ایرانه‌ها نه ولی بعضی از طرفدارایی که من می‌بینم جوری از برند مورد علاقشون طرفداری می‌کنن که خود صاحب برند رو شرکتش اینقدر تعصب نداره! حالا بگذریم که در روز تو جاهای مختلف از فضای مجازی بگیر تا دنیای واقعی کلی دعوا و جنگ و جدل بر سر برندها هست و الکی وقت خودشونو تلف میکنن و کلی هم ناسزا بار همدیگه میکنن! اما آخه چرا؟‌… با ترنجی همراه باشید…

گفتیم چرا؟ اما چراش معلوم نیست… یه سری شاید بیکارن، امکان داره یه سری نون شبشون از این راه در بیاد :)))! و شاید خیلیا هم بخاطر اینکه فلانی رفته از اون برند گوشی خریده میخوان بزنن تو ذوقش میان میگن فلان برند آشغاله و سبزی فروشه و این حرفا… اما بیایم یه نگاهی به بازار موبایل بکنیم! چه چیزایی میبینیم؟ یه طرف شرکتای پر مدعی واسادن که با قیمت گذاری عجیب و غریبشون باعث لاکچری(!) شدنشون شدن و توجه یکی از مهم‌ترین قشرهای جامعه‌ی لاکچری ایران (D:) یعنی دهه هشتادی‌های عزیز رو به خودشون جلب کردن! یه طرفم یه مشت برند چینی هستن که با قیمت پایینشون و اغلب طراحی و امکانات خوب، توجه خیلیا رو به خودشون جلب کردن! چند روز پیش با خودم فکر می‌کردم اگه مثلا شرکتی مثل شیائومی (که حتی بعضی ها اسمشو هم نشنیدن) یا سایر ارزون‌فروشای بازار روی گوشی‌هاشون قیمت هزار دلاری میزاشتن چقدر  راحت تو جامعه‌ای مثل کشور ما تبدیل به یه برند لاکچری می‌شدن و هر کسی از این برندا گوشی داشت نشانه‌ی پولداری و شخصیتش بود و حتما هم باید تو خیابون وقتی چهار تا جنس مخالف دید درجا درش میاورد الکی میزاشت توگوشش که همه ببینن ایشون پولداره!!:| فک کن گوشی لاکچریت مشکل نمایش نوتفیکیشن داشته باشه‌:)))

ورتو

لاکچری گرامی اگه راست میگی برو اینو بخر:)))

حالا از این مسائل که بگذریم میرسیم به خود شرکتا! واقعا این شرکتا دارن چیکار میکنن؟ یه زمان سامسونگ از اپل اسکی میرفت حالا برعکس شده!‌ عوضیا بازار موبایل رو تبدیل به پیست اسکی کردن! همتون زمان اس 6 رو یادتون هست حتما! همه هم میدونین کوچکترین شباهتی به آیفون‌های اپل نداشت مخصوصا فریمش:) ، بعد که سری A 2016 اومد و سامی کلا اومد یه گوشی 4.6 اینچی زد با همون فریمی که اصلا شبیه به آیفون 6 اس نبود! 🙂 حالا انگار زمونه برگشته! همتون دوربین اس 6 رو یادتون هست و چقدرم اساتید مسخرش میکردن! حالا از اینکه از گوشی اون سال یکی از شرکت های others بهتر بود (!) بگذریم اما ماشالا دوربین نبود که …. بود!‌ حالا اپل تو اولین حرکت اومد یه کپی تمیز از همون دوربین خنده دار سامسونگ زد رو گوشی هزار دلاریش‌ 🙂 درسته کسی رو زور نکردن بره هزار دلار بده آیفون بخره اما یه سری خودشونو زور کردن! این یکی حالا به کنار، اپل حتی به نوت 7 هم رحم نکرده و یه کپی ناقص از نوت 7 رو روی آیفون 8 پلاسش پیاده کرده! با این تفاوت که نوت 7 تو یه حرکت دود میشد میرفت هوا خلاصت میکرد اما این یکی کلی خرج و دردسر رو دستت میزاره که از این به بعد علاوه بر پول دادن بخاطر شارژر فست، گوشی‌ رو که خریدی باید چندین دلاری هم پول بدی باتریشو عوض کنی! خب داداش من کپی هم میخوای بکنی درست کپی کن دیگه علاقه‌ی شدیدی به پول داری‌هاااا D: الان میفهمم شیشه ای شدن آیفون برای چیه! شک نکنید یه بار از دستتون بیفته کلی خرج رو دستتون میمونه! گارانتی هم که ماشالا همش حرفه، فقط در صورتی گوشیتو درست میکنن که یک ماه اخیر گوشی رو گذاشتی باشی یه جای خیلی راحت و اصلا بهش دست نزده باشی و گوشی دیگه روشن نشده باشه!

آیفون 8 پلاس ترکیده با لبخند ملیح تیم کوک

فکر کن گوشیت باتریش در حد ترکیدن باد کرده! اونوقت اولین چیزی که به فکرتون میاد قطعا لبخند ملیح تیم کوکه D:

حتما از قیمت‌های نجومی آیفون ایکس خبر دارین که گاها مشاهده شده با قیمت پراید هم مقایسه میشه (ولی خارج از شوخی  باید مغز خر خورده باشین که پراید رو به آیفون ایکس ترجیح بدین:|‌ ) من موندم این آیفون چی داره که یه گوشی 500 تومنی نداره؟ شاید باورتون نشه اما با همون گوشی 500 تومنی امکاناتی بیشتر از یه آیفون گیرتون میاد و تنها خاصیت آیفون اینه که جلوی چهار نفر به لاکچری بودنت پز بدی اما دیگه نمیدونی که زهی خیال خام :))‌ بگذریم، آدمای خوب و شریف همه جا هستن! قضیه اینه که یکی از رفقای ما چند روز پیش رفته بود بیرون یه جا پیدا کرده بود حراج  آیفون ایکس زده بودن! تو این بهبه‌ی قیمت آیفون ایکس و سر و دست شکنی‌ های ملت روی این آیفون ما یه مغازه‌ای پیدا کردیم که داره آیفون ایکس رو به قیمتی که واقعا ارزش داره، میفروشه! :)) خودتون ببینید:

حراج آیفون ایکس

حراج آیفون ایکس فقط 540 هزارتومان !!! مدیونید فکر کنید فیکه هااا 🙂

این وسط الان فاز سونی دقیقا مشخص نیست! نمیدونم این از کی داره اسکی میره؟ از پشت فرمان اشاره میکنن از کارخونه‌ی آجر سازی قزوین!!!! بله ولی ناموسا آجرها هم گهگاهی یه تنوعی میدن الان گوشی سونی کاملا شبیه قوطی کبریته!

گلکسی اس 8 و اکسپریا ایکس زد پریمیوم

هیچ منظوری از این عکس ندارم فقط بعد از دیدنش خیلی خندیدم D:

جالب داستان اینجاست 90 درصد طرفداران سونی دیگه حتی اسم سونی هم میاد بهت فحش و بد و بیراه میگن اما بعضی‌ها هستن که میرن همچنان بالای دو میلیون پول میدن سونی میخرن! همچین ملتی داریم‌:) یه نفر میخواست آیفون 8 بخره یکی از اساتید برتر حوزه‌ی تکنولوژی ایران بهش گفته بود ایکس زد وان از آیفون 8 بهتره!!! کاری ندارم کدوم بهتره ها اما ناموسا رو رو برم!! میخوان بخاطر تعصبشون سر یک برند مردم رو الکی مجاب کنن بره فلان گوشی رو بگیره اونوقت اصلا براشون مهم نیست پول طرف حروم میشه! من نمیدونم واقعا طرفداری از یک برند ارزش همچین مسئله ای رو داره یا این‌که کلا قضیه یه چیز دیگس :)) اما کار به همین‌جا ختم نشده و اخیرا با توجه به تست دوربین یکی از بزرگترین سایت‌های تست دوربین در دنیا (که همه هم میشناسینش) با توجه به عملکرد بد یکی از همین گوشت کوب های این شرکت others، اساتید دست به کار شدند و سریع فتوا دادن که فلان سایت هم تو زرد از آب دراومد و جیره خواره! اما نمیدونم چرا برای بقیه جیره خوار نیست فقط چون دوربین این دستگاه ضعیف عمل کرده فلان سایت هم شد جیره خوار!  هرچند که بخوای اینجوری حساب کنی تمامی سایت‌ها جیره خوار هستن! دیگه بیشتر از سونی نمیگم آدم احساس خطر میکنه (پ.ن: چند روز پیش رفته بودم پیش محسن یهو کازو هیرای تهدیدش کرد که یه پلی استیشن 4 رو فرو میکنه تو حلقش که میتونید از این لینک ببینید  و اینکارم کرد ظاهراً!!! راستش ما ترس داریم که این بلا رو به سر منم بیارن پس دیگه ادامه نمیدم! )

خوردن پلی استیشن 4

تصویر لو رفته از محسن علیرضاییان در حال خوردن یک پلی استیشن 4 به زور کازو هیرایی -ـ-

و اما یکی از همین دوستانمون چند وقت پیش حماسه سازی بزرگی کرد و یک عدد فایل گیف رو تو یکی از همین شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار به اسم یکی از سایتای تکنولوژی ایرانی کپشن زد!!!!!!!! اونم با عنوان ترکیدن نوت 8 در جیب یک آلمانی!!! آقا من من کاری به این حرفا و این برند و اون برند ندارم و به هیچ عنوان هیچ برند خاصی برام اونقدری ارزش نداره که بخوام وقتمو هدر بدم و در موردش بحث کنم و ازش طرفداری کنم ولی خداییش سوالم اینه که چی نصیبتون میشه؟ (ما نمیدونیم مثلا D:)

نمیدونم چی میرسه به اینا از شایعه سازی! شما فهمیدین به منم بگین 🙂

از این برندا که بگذریم می‌رسیم به رقیب کره ای سبزی فروش یعنی الجی، سلطان برد سوزون! ماشالا الجی که تو رابط کاربری دست سامسونگ رو از پشت بسته و هرچی میتونه اون لامصبو سنگین ترش میکنه اما تنها نقطه قوتش نسبت به سامسونگ رابط کاربری نیست! الجی جون برات برد میسوزونه در حد المپیک یعنی اصلا خودتم باورت نمیشه :))) بعضی اوقات دلم برای سامسونگ میسوزه چون اگه نوت 7 رو بمب نمی‌ساخت و مثل رقیباش یا کاربرا رو مجبور میکرد برن باتری عوض کنن یا یه پولی برای برد گوشی پیاده شن خیلی سود داشت براش و میتونست اون بالا بشینه به اینکه چجوری گوشیاشو میکنه تو یه جای مردم و بعدم بخاطر خرابی های خود ساخته ازشون پول میگیره قاه قاه بخنده و بالشت زیر سرشو از پول درست کنه! اگرچه هنوزم وضعش تفاوتی با این چیزی که گفتم نداره و بالشت پول و اینا بعید نیست ازش!!!

بالشت سامسونگ!

تصویر لو رفته از بالشت مدیرعامل سامسونگ! 🙂

بیاید یه نگاهی به حبابی بکنیم! مطمئنا همتون میدونید بزرگترین علاقه‌ی این شرکت چیه؟! بله درست گفتین معرفی کردن گوشی! یه جورایی میشه گفت همین معرفی کردناش باعث شده اینقدر پیشرفت کنه و به برندهایی که چندین سال سابقه دارن تو مسئله‌ی فروش پوزخند بزنه اما خب منم سالی 200 تا گوشی معرفی کنم روزی یدونه هم بفروشم میشم جزو پر فروش ترین شرکتای دنیا! البته شرکت که نمیشه گفت باید بگیم تولیدی :)) از کیفیت ساخت حبابی هم نگم براتون که هر چی برند معروفه می‌کنه تو جیبش از اون‌ور در میاره البته این شعبده بازی حبابی مخصوص شب‌ هاس و معمولا روزا از این اتفاقا نمیفته :)) حتما شما هم یه دوستی دارین که یه گوشی از شرکت هواوی داشته باشه و حتما هم سرتون از این حرفا پره که فلان شرکت پول اسمشو میگیره و داره نون اسمشو میخوره اما ما یه گوشی با کیفیت خریدیم و قیمت پایین اما نمیدونه که دیگه تا آرنج *بووووق* … D: به اینجور آدما فقط لبخند بزنید 🙂

هواوی y330

پدر هنگ، از خوبای حبابی تو ایران که هنوزم دست بعضیا دیده میشه !!!!!!!‌ :|||||||

یه یادی هم بکنیم از اون شرکتی که خودشو در معنای واقعی سرویس کرد که بتونه به زور خودشو بین سازنده‌های موبایل جا کنه اما نشد که نشد! بله درست حدس زدین،‌ مایکروسافت! این مایکی بدبخت خودشو به هر دری زد که ملت برن گوشیاشو بخرن و از سیستم عاملش لذت‌ (!) ببرن نشد که نشد! اصن فهمیدین چی شد؟:| لامصب طی یک حرکت انتحاری رفت نوکیا رو خرید اون بدبختم از اونی که بود بدبخت‌تر کرد خودشم به هیچ‌جایی نرسید! البته شاید از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کرد یه چیزی میشد اما فکر کنم روش نشد این کارو بکنه D:  شنیدین میگن کلاغ خواست راه کبک را برود راه خودش را هم گم کرد؟! این ضرب المثل حکایت مایکروسافته! البته مدیونین فکر کنین مایکی جون خواست راه اپل رو بره‌هااااا! :))) حالا که صحبت از مایکروسافت شد بد نیست یه نگاهی هم به سیستم عامل محبوب دسکتاپیش بندازیم یعنی ویندزد! عه چی شد چی گفتم؟‌!:| عاقا ما این ویندوز 10 مایکروسافت رو نصب کرده بودیم ناموسا جرات نداشتیم کابل لن (LAN)‌ رو وصل کنیم به سیستم! همین که کابل لن رو وصل میکردی حس میکردی چراغای مودمت میخوان از جاشون بپرن بیرون و به ثانیه نمی‌کشید که یکی از دلخراش‌ترین صفحه‌هایی که در طول زندگی بشر مشاهده شده رو، مشاهده می‌کردین! صفحه‌ی اتمام حجم اینترنت :(( … از ویندوز آپدیت و استور مایکروسافت هم که نگم براتون بهتره! تکون میخوری سیستم عامل میخواد آپدیت کنه خودشو!

یخچال ویندوزی

شما فکر کن از تشنگی داری هلاک میشی میخوای بری یه لیوان آب بخوری با همیچین صحنه ای مواجه میشی و تا آپدیتشم تموم نشه نمیزاره درشو باز کنی :|‌ حالا فکر کن اون وسط اینترنت خونتون هم تموم شه -ـ-

حرف از نوکیا شد! حتما تک تک‌تون نوکیا رو میشناسید و بعید میدونم حتی یه نفر وجود داشته باشه که با شرکت نوکیا آشنا نباشه! آقا دیدین ما به بعضی از گوشی‌ها میگیم گوشت کوب؟! باید اینجا اعتراف کنیم که اونا همش حرفه! نوکیا یه زمان گوشت کوب میزد برات در حد المپیک! ناموسا این 1100 خدا بیامرز خیلی کاربرد داشت! هر جا دعوا میشد میتونستی درش بیاری رو سر و کله‌ی یارو خوردش کنی یا اینکه گردویی، بادومی چیزی گیرت میومد راحت میتونستی با خیال راحت بشکنیش! حتی در زمان‌های نبود چکش می‌تونستی ازش به عنوان چکش هم استفاده کنی! اما حیف که مقاوت شرکت اندازه‌ی این قهرمان ما یعنی 1100 نبود و خیلی زود خودشو به شرکتی مثل مایکروسافت باخت و بعدشم که افتاد دست چینیا! الان اون نوکیای گردو شکن قصه ی ما تبدیل شده به نوکیایی که با اصابت یه گردو بهش میشکنه !

نوکیا 1100 تاچ اسکرین :))

یک نسخه از نوکیا 1100 که مجهز به قلم بود و گفته میشه عملکرد و امکاناتش از قلم گلکسی نوت 8 هم بیشتره !!!

از یه برند قدیمی که صحبت کردیم بد نیست نگاهی هم به رقیب اون دورانش بندازیم! اگه گفتین رقیب اون دوران نوکیا کی بود؟ درست حدس زدین موتورولا! موتورولا که روزهای اولش ورودش به ایران با نام موتورالله شناخته می‌شد و هر جا اسم این گوشی میومد یه صلوات میفرستادن این روزها گیر چینی‌ها افتاده و همین‌طور داره دور خودش دور میزنه و مشخص نیست داره چیکار میکنه! اصلا معلوم نیستاا که لنوو میخواد خودشو پشت اسم موتورولا قایم کنه اصلا به هیچ وجه این فکرو نکنیدااا D:

موتورولا

و اما از همه ی اینا که بگذریم میرسیم به شرکت مورد علاقه‌ی تازه به دوران رسیده ها 🙂 اچ تی سی یا شایدم اچ اسکی! هر چی این شرکت بدتر از سونی داره افت میکنه فن‌های گرامیش همچنان چسبیدن بهش ومیگن از فلان شرکت بهتره! جا داره از همین‌جا یه خسته نباشید بهشون بگم ناموسا خیلی خسته میشن! کلا فن های اچ تی سی یدونه جنس بدنه رو چسبیدن و ول کنم نیستن! هرچی میاد جلو میگن جنس بدنه 🙂 این شرکتم از اون دسته از شرکتا بود که زمان خودش خیلی جولون داد و اسم در کرد و تا جایی پیش رفت که آیفون 6 رو برداشت، دوربینشو آورد وسط و لوگوی اپل رو پاک کرد و لوگوی خودش رو زد روش! اگه گفتید اون گوشی چی بود؟ درسته! صد در صد A9 ! 🙂 اما یه مدت که گذشت و شرکتای دیگه شروع کردن توانایی هاشونو به رخ همدیگه کشیدن این شرکت کلا تو بحث فروش از هرچی جدول بود غیب شد و فکر کنم توی others هم نباشه دیگه! چند وقت پیشا یه خبرایی در مورد خریدن این شرکت توسط گوگل به گوشمون خورد که طرفدارای اچ تی سی تو پوست خودشون نمیگنجیدن:) اما با شنیدن این خبر تنها چیزی که اومد تو ذهنم اون زمانی بود که گوگل موتورولا رو خرید ! فکر نکنم طولی بکشه تا اچ تی سی هم بیفته دست شرکتای چینی و بدین ترتیب کاملا فاتحش خونده بشه! اما چیز مهمی نیست ناراحت نباشین :)))

اچ تی سی وان A9 در کنار اپل آیفون 6

مدیونید اینجا فکر کنید A9 شبیه آیفون 6 عه هاااا :))!

گفتیم چین! یه نگاهی هم بکنیم به یکی از شاخای چین که اخیرا تو ایران هم طرفدارای زیادی پیدا کرده! شیائومی یکی از برندهای چینی هست که تو یه مدت زمان خیلی کم خیلی هم رشد کرد و دلیلشم این بود که گوشی رو با سخت افزار خوب و کیفیت ساخت متوسط و قیمت خیلی پایین وارد بازار میکرد و کلی هم سود کرد اما یه چیزی رو که شاید خیلی نفهمیده باشن مسائل نرم افزاری گوشی‌های این شرکته! شاید باورتون نشه اما رابط کاربری این شرکت رو میشه یکی از بهترین رابط های کاربری دنیا دونست که یه نوتفیکیشن رو نمیتونه درست نمایش بده! اخیرا هم نسخه‌ی 9 از این رابط کاربری منتشر شده و ماشالا انقد تغییرات داشته که نگو! لامصب باد اپل به اینم خورده کم رابط کاربریشو شبیه ای‌اواس درست کرده بود حالا آپدیت دادناشم مثل شرکت محبوبش کرده تا شاید روزی فرجی شد و لاکچری شد…  من نمیدونم چجوری سقف ساختمون کارکنان بخش نرم افزار شیائومی هنوز نریخته و سالم مونده! خداییش اینهمه اعتماد به سقف خوب نیستاااا!

تقویم میوای در برابر تقویم ای او اس

اختلاف تصاویر را بیابید! (2 نمره)

خب دیگه داریم به آخر پست می‌رسیم و جا داره قبل از این که تمومش کنم از اپراتور گرامی تشکر کنم که هر چند وقت برای تیغ زدن جیب ما یه زنگی به ما می‌زنه و حتی ریجکت هم میکنی دوباره زنگ میزنه! یه خسته نباشید به تمام اینجور اپراتورها میگم اما ناموسا فقط دارید به خودتون ضرر میزنید و هزینه‌ی تماس برای خودتون درست میکنید! اما اگه اینقد مهمیم براتون و جیبمون مهم نیست دمتون گرم که زنگ می‌زنید D: …

قبل از اینکه پست رو تموم کنم یه چیزی رو باید بگم اونم اینه که مطالب طنزنامه به هیچ عنوان جدی نیستن و ما با هیچ شرکتی نه دشمنی داریم و نه دوستی! پس اگه طرفدار برندی هستین امیدوارم ناراحت نشین و برای دقایقی هم که شده طرفدارای و ترول بازی رو بزارین کنار و یه لبخند هر چند کوچیک بزنین :))) امیدوارم از این قسمت طنزنامه هم خوشتون اومده باشه! نظراتتونم با تیم ما به اشتراک بزارید، حتما خوشحال میشیم انتقادات و پیشنهادات‌تون رو برای بهتر شدن این بخش استفاده کنیم…

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

خعیلی توپ بود خعیلیا الجی و سونی از همه بهتر بود (منظورم اینه بیشتر خندیدم الان طرافدارای این دو شرکت نریزید سرم?)

Rog1

واقعا این طنز عالی بود از توسری زدن نوت 7 بگیر تا صاف کردن هواوی و سونی و اپل
واقعا ترنجی عالی بود کیف کردم ( فقط اگه این مشکلی که معولم هست جدی هست یا نیست که لینک گذاشتم مربوط به ایفون x هم میزاشتین قطعا باحال تر میشد)
این گنگستره که از نوت 7 هم استفاده کرده ته خنده بود

Fouzhan

بسی خندیدیم ?
عالی بود
خسته نباشید❤

Sajjad

ترنجی همیشه شجاع….عالی

Pouya

هممون ۳ تا لایک داریم بدون دیسلایک عجب نظمی تو سایت هست ?

Peiman

گارانتی هم که ماشالا همش حرفه، فقط در صورتی گوشیتو درست میکنن که یک ماه اخیر گوشی رو گذاشتی باشی یه جای خیلی راحت و اصلا بهش دست نزده باشی و گوشی دیگه روشن نشده باشه!

جملات سنگین و باحال زیاد داشت این طنزنامه ولی فقط حوصله کپی کردن اینو داشتم. خخ

Peiman

این طنزنمه هم میره جز بهترین های سایت . عالی بود کلی خندیدم . مخصوصا موتورالله
خخخخ

Peiman

* طنزنامه
جا داره یه تشکر از ترنجی هم بابت اینکه موجبات خنده و شادی مارو فراهم میکنه بکنم

Quality

با هیچ قسمت از متن کاری ندارم بهرحال طنزه و نباید ایراد گرفت ولی یک قسمتش بود که به من یکی برخورد!

“اما بعضی‌ها هستن که میرن همچنان بالای دو میلیون پول میدن سونی میخرن! همچین ملتی داریم‌:) یه نفر میخواست آیفون 8 بخره یکی از اساتید برتر حوزه‌ی تکنولوژی ایران بهش گفته بود ایکس زد وان از آیفون 8 بهتره!!! کاری ندارم کدوم بهتره ها اما ناموسا رو رو برم!!”

یک کسی موبایل 2 میلیونی سونی بخره مشکل داره اونوقت یکی بره موبایل 4-5 میلیون سامسونگ بخره خیلی عقلش سالمه و..؟!!!!!!
هرکسی به یک گوشی علاقه داره!!
آقا شما هر گوشی دیگه ای رو بگید عالیه و… کاری ندارم ولی واقعا این آیفون 8 چه تغییری نسبت به آیفون 7 کرده بجز پردازنده قویتر و یک مقدار دوربین با کیفیت تر؟!!
طراحیش هم که ماشاالله مربوط به 4 سال پیشه بدون کوچکترین تغییری و حاشیه اش هم از سونی بیشتره!!
گوشی های سونی تغییر طراحی شون زیاد نیست اما لااقل هر سری پرچمدار که میده تغییراتی ایجاد میکنه ولی اپل که کلا همون آیفون 6 رو داره بهبود سخت افزاری میده!!!

من XZ پریمیوم میخرم چون صفحه نمایش 4K HDR داره که واقعا کیفیتش فوق العاده است ، دوربینش عالیه چه در روز چه در شب ، توی فیلمبرداری بهترین لرزشگیر ، بهترین نرخ فریم (960 فریم) و بالاترین روشنایی رو در شب داره ، دوربین جلوش هم جزو بهترین هاست و لرزشگیر 5 محوره هم داره و تکه از این لحاظ! ، سریعترین گوشی بین تمام گوشی های معرفی شده 2017 هست و در تمام تست ها بهترین بوده حتی از آیفون X هم بهتر بود در یک مقایسه ویدئویی! ، اسپیکر استریو در جلوی دستگاه و خروجی صدای عالی داره ، قابلیت های مختلف مثل 3D Creator ، افکت های مختلف واقعیت افزوده ، هوش مصنوعی کاربردی در قسمت باتری و باقی بخش ها داره و اولین گوشی غیر گوگلی هم در جهان بود که اندروید 8 براش اومد!

دقیقا من اینو به آیفون 8 با قیمت خیلی بالاتر ترجیح بدم کار اشتباهی کردم؟! یا حتی S8 و…!! مگه این گوشی چه ضعفی داره؟! فقط شاید بعضی ها از حاشیه ایراد بگیرن که برای من کمترین اهمیت رو داشته

همه اینا به کنار بنظر خودم مهمترین مزیتش طراحی و جلوه فوق العاده این گوشی هست مخصوصا در رنگ کروم ولی خب برای اینکه خیلی ها از طراحی خوششون نمیاد و حاشیه هاش زیاده چیزی نگفتم در بالا! ولی من از این مورد بیشتر از هر قسمتش راضی هستم

بهرحال امیداورم در طنزنامه های بعدی به کسی توهین نکنید!

Pouya

سلام عزیز بخش طنز نامه کلا هیچ منظوری نداره فقط برای خنده اس یعنی از این حرفا کلا هیچ منظوری نداره قبل از این ک این بخش راه بیوفته یه پست تو سایت گزاشته شد در موردش توضیح داده شد و همونجا گفته شد ک هیچ منظور خاصی به هیچ شخصی یا هیچ برندی نداره فقط برای طنز هس زیاد دلخور نباش فقط من یه جا تعجب کردم شما خود متنی رو که ناراحتتون کرد از سونی و اپل گفته شده بعد شما میگید کسی ک ۴ ۵ تومن بده سامسونگ عقلش سالمه مگه کسی همچین چیزی گفت من نمیگم کسی ک ۴ ۵ تومن بده عقلش سالم نیس یا سالمه ها اصلا کاری به اینش ندارم اما این تیکه ای ک شما ناراحتتون کرد هیچ ربطی به سامسونگ نداشت ک? در مورد این که ایفون ۸ تغییرات زیادی نداشته هم موافقم اما در مورد انتخابتون ک میخواید xzp بخرید ببین هر گوشی نسبت ب یه گوشیه دیگه یه نقاط ضعفی داره یه نقاط قوتی مثلا اس ۸ گشودگی دیافراگمش بیشتره در نتیجه نور بیشتری جذب میکنه خود dxo هم به xzp هشتادو سه داده ک انصافا نمره ی خوبی نیس یا مثلا طراحی اس ۸ بهتره(این طراحی کاملا سلیقه ایه و ب سلیقتون بستگی داره اما بعید میدونم طراحی اس ۸ رو زیباتر از xzp ندونید ) صفحه نمایشش سوپر امولده ک انصافا با ال سی دی قابل قیاس نیس و اما برتری های xzp سرعت بیشترش روان بودن بیشترش اسپیکر های بهترش مقاومت بیشترش در برابر افتادن جای اثر انگشت بهترش نه فقط بین این دو گوشی شما هر گکشی ای رو با یه گوشیه دیگه مقایسه کنی هر کدومشون یه برتری هایی دارن یه ضعف هایی همین ایفون ۸ امنیتش اپدیت دهی طولانی ترش تا سال ها ورژن ios ارتقا پیدا میکنه دوربین بهترش طبق dxo البته من خودم خرید ایفون ۸ رو منطقی نمیدونم پس هر خریدار عاقلی باید ببینه کدوم قسمتای گوشی براش مهم تره ببینه کدوم شرکت تو اون زمینه بهتره پرچمدار اون شرکت رو انتخاب کنه

Quality

بله عزیز منم به قسمت های دیگه که گفتن طراحیش شبیه آجر هست و… اصلا چیزی نگفتم بهرحال مطلب طنزه و نباید الکی انتقاد کرد و برای خنده نوشته شده اما وقتی میگن “اما بعضی‌ها هستن که میرن همچنان بالای دو میلیون پول میدن سونی میخرن! همچین ملتی داریم‌:) ” دارن توهین میکنن دیگه! این طنز نیست و یک حرف به شدت بی معنی هست!
منم در جوابشون گفتم که اگر کسی پرچمدار سونی رو با قیمت 2 میلیون بخره عقل نداره و پرچمدار 4-5 میلیونی از سامسونگ بخری خیلی عقلت سالمه؟!
البته در این قسمت اپل هم میخواستم بنویسم که جا موند و منظورم از پرچمدار 5 میلیونی بیشتر آیفون X بود که متاسفانه امکان ویرایش نظر وجود نداره!
من نمیگم اگر کسی رفت و آیفون گرون یا گلکسی نوت 8 و… خرید عقل نداره! اتفاقا خیلی هم عقل داره و یک دستگاهی بوده که بهش علاقه داشته! به من و هیچکس دیگه هم ربطی نداره!
اما اینکه خرید پرچمدار سونی با نصف قیمت اپل و سامسونگ رو یک چیز مسخره نشون بدن جالب نیست!

درمورد طراحی هم ببخشید ولی من به هیچوجه از طراحی S8 خوشم نمیاد (از نزدیک دیدمش) ولی برعکس به شدت به طراحی S7 edge و مخصوصا Note 7 علاقه دارم که متاسفانه دچار اون فاجعه شد وگرنه از نظر من هنوز بهترین طراحی رو در گوشی های سامسونگ داره

ahmad

عالی بود

REZA

فک کنم از همه طنزنامه ها طولانی تر بود،جالب بود،اون قسمت موتورالله رو خیلی خندیدم.
اقا دستتونم درد نکنه ما شدیم تازه به دوران رسیده؟!?
خلاصه خسته نباشید.فقط اون اولاش من فک کردم نویسنده دعوا داره،ولی از وسطاش به بعد خندیدم.

mahziyar

جالب بود

mega08

سلام دوستان
کلا برند پرستی مضخرف ترین موضوعه

Peiman

در کل تعصب بیجا و کورکورانه خیلی مزخرفه

ahmad

تعصب بخاطر علاقه خوبه ولی نه کورکورانه

zanyar

اقا والا خیلس از بخشهای رابط کاربری شیاومی قبل از ios ۷ که همه چی عوض شد اینطوری بود و اگه قراره کپیه اپل کپی کرده کی میخواید دست وردارید از این حرف که رابط شیاومی کپیه؟ جالبه تو اهالی متخصص تو این رشته هم اطلاعاتشون درست نیست. فک میکنن چون شیاومی کوچیکه پس صد در صد اونم کپی کرده. نا اقا برید اسکرین شاتهای قبل از ios ۷ رو از رابط miui ببینید.

Morimf

خیلی خوب بود حال کردیم.در کل باید بگم این طنزنامه توش بعضی واقعیتها هم گفته شد مخصوصا با اون قسمت که در مورد سونی گفت شدیدا موافقم چیه این گوشیای سونی. اجر به معنای واقعیه کلمه=سونی

neo one

ادما کلا دو دسته هستن یا تو others هستن یا دوست دارن تو others باشن

mTAAHAAm

خیلی خوبه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهران ذوالقدر
بازنده ها کسایی هستند که از باختن خیلی می ترسن، اونقدر که حتی امتحانم نمی کنن...