حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران از کرش کردن Apple Watch 3 هنگام پرسیدن وضعیت آب و هوا خبر می‌دهند

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، اخبار، ساعت هوشمند

اواخر هفته گذشته، کاربران Apple Watch 3 وجود یک مشکل را گزارش دادن که باعث میشد برنامه آب و هوا هنگام نمایش اطلاعات کرش شود. به خصوص، گزارشات اظهار داشتند که کرش زمانی رخ می‌دهد که آنها اطلاعات آب و هوای همان روز را درخواست می‌کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید

لازم به ذکر است که اگر درخواست مرتبط با آب و هوا و یا مربوط به آب و هوای همان روز نباشد کرشی اتفاق نمی‌افتد.

یک کاربر در Reddit گفته است که این مشکل مربوط به اتمام Daylight Saving Time می‌باشد که در این آخر هفته تغییر کرده است. در ادامه می‌توانید توضیحات این کاربر را مشاهده نمایید:

البته، دلیل آن می‌تواند چیز دیگری باشد، زیرا اپل هنوز به طور رسمی در مورد آن نظری نداده است. همچنین گزارش‌ها می‌گویند که کاربران در ایالات متحده و اروپا تحت تاثیر قرار گرفته‍اند. با این حال به نظر می‌رسد که این مشکل علاوه در ایالات متحده و اروپا، در سایر نقاط جهان نیز، مشاهده شده باشد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

سال 2017 سال افتضاحات نرم افزاری

Sajad

اپل قبلا اینقدر عیب و ایراد تو کارش نبود. مشخصه تو این سالهای اخیر داره یه مقدار بازاری تر کار میکنه. قبلا تجربه کاربری اولویت اول اپل بود.

ahmad

سجاد جان شاید یه دلیلش افزایش کسب و کارش باشه واقعا اپل خیلی بزرگ شده شرکت خای بزرگ هم دردسر بزرگ دارن سامسونگ سالی حدود 300میلیون گوشی میده بیرون یا اپل حدود 200 میلیون این ایرادات طبیعیه بنظرم

Peiman

به نظرم این یکی دیگه واقعا قابل قبول نیست . این سومین سال عرضه اپل واچ و نباید همچین مشکل مزخرفی داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98