حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش Call Of Duty: WWII نسبت به Infinite Warfare حدود 60 درصد بیشتر خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سرگرمی و بازی

سال گذشته که Activision بازی Call of Duty: Infinite Warfare را معرفی کرد، به نظر می‌رسید که بسیاری از گیمرها از ایده بازی که در آینده بود، خوشحال نبودند، بطوری که حتی تریلر این بازی در یوتیوب یکی از منفور‌ترین ویدیوهای منشتر شده در یوتیوب بود و حدود 2 میلیون dislike داشت. اما حالا به نظر می‌رسد که Activision با تغییر هدف خود و بازگشت به دوران جنگ جهانی، قرار است گذشته را جبران کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Call of Duty: WWII در اوایل سال جاری معرفی شد و تریلر بازی نه تنها از آنچه که انتظار می‌رفت تعداد لایک بیشتری خورد، بلکه طبق آمار فروش این بازی در انگلیس، موفق به فروش بیشتر از نسخه Infinite Warfare نیز شده است. طبق نمودارهای انگلیس، Call Of Duty: WWII توانسته است 57 درصد بیشتر از نسخه Infinite Warfare به فروش برسد و این به Activision نشان می‌دهد که شاید آن‌ها باید به جای تلاش در ساخت بازی‌هایی در آینده، در دوره کلاسیک بمانند.

تا کنون نقدها و بررسی‌های Call of Duty: WWII بسیار مثبت بوده‌اند، بنابراین یک بار دیگر به نظر می‌رسد که Activision یک بازی پرطرفدار دیگری را تولید کرده است که البته می‌توان گفت اکثر قسمت‌های Call of Duty برای خود بسیار خوب عمل کرده‌اند. در واقع با وجود اینکه Call of Duty: Infinite Warfare در زمان معرفی بسیار منفور شد اما بازی به عنوان پرفروش ترین بازی کنسول در سال 2016 معرفی شد که به Activision ثابت کرد که Dislike های اولیه واقعا اهمیتی ندارد.

 

نظرتان در مورد Call Of Duty: WWII جیست؟ آیا شما هم از بازگشت سری بازی‌های Call Of Duty به دوران جنگ جهانی خوشحال هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98