حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) در شهر نیویورک معرفی خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

مدت زیادی از تایید نام پرچمدار بعدی کمپانی وان پلاس با نام وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) نمی‌گذرد که کارمندان این کمپانی در خصوص محل برگزاری مراسم معرفی این پرچمدار جدید خبرهایی را منتشر کردند؛ به عبارت دیگر قصد آن‌ها از انتشار چنین خبری، اعلام شهر برگزاری این مراسم می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

امروز تصویری در توییتر منتشر شد که کمپانی وان پلاس از طرفداران خود به طور رسمی برای شرکت در مراسم معرفی وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) دعوت به عمل آورد. پس از کمی تحقیق در خصوص محل دقیق برگزاری این مراسم به این نتیجه رسیدیم که قرار است این رویداد در تقاطع خیابان 34 و خیابان برادوی غربی در شهر منهتن، در نیویورک سیتی صورت بپذیرد. بنابراین محل دقیق معرفی وان پلاس 5 تی نیز مشخص شد و طرفداران این کمپانی اکنون می توانند منتظر معرفی این گوشی هوشمند باشند.

در حال حاضر این کمپانی قصد ندارد جزئیات دیگری در مورد معرفی وان پلاس 5 تی منتشر نماید. اکنون سوال‌هایی که ذهن همگان را به خود مشغول کرده است، این است که تاریخ دقیق معرفی این گوشی چه روزی است؟ آیا این گوشی پس از معرفی رسمی، فورا در دسترس کاربران برای خرید قرار خواهد گرفت؟ آیا از لحاظ قیمت، گران‌تر از وان پلاس 5 خواهد بود؟ اکنون فقط باید منتظر بمانیم تا در روز معرفی پاسخ این سوال‌ها را دریافت نمایم.

کمپانی وان پلاس به غیر از اشتراک گذاری نام گوشی هوشمند جدید خود، تایید کرد که این دستگاه دارای یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری و ابعادی بزرگ‌تر از وان پلاس 5 خواهد بود. قبلا این ویژگی‌ها در خبرها منتشر شده بود وحتی عکسی از این گوشی انتشار یافته بود که به نظر می‌رسید وان پلاس 5 تی از لحاظ طراحی شباهت زیادی به گوشی هوشمند  اوپو آر 11 (Oppp R11) که اخیرا در چین عرضه شد، دارد.

بر اساس گزارش‌های اخیر، احتمالا وان پلاس 5 تی در اواخر ماه نوامبر به طور رسمی در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد اما هنوز این موضوع توسط خود کمپانی وان پلاس تایید نشده و تنها در حد یک شایعه می‌باشد.

 

دیدگاه شما در این خصوص چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خبر خوب اینه که جک هدفون هنوز هست

ahmad

آیفون ایکس تو دوربین ترکونده لطفا خبرشو بذارید
https://www.dxomark.com/apple-iphone-x-top-performer-stills/

Peiman

رکورد امتیاز عکاسی رو شکست
۱۰۱ ???

ahmad

اره عالیه تازه اگه امتیاز فوکوس هم خوب میشد امتیاز عجیبی میگرفت

عارف کمانی

سلام
شخصا پوشش میدم
ساعت 8 امروز صبح توی ترنجی میخونید مطلب رو

ahmad

اینم بذارینخبرهای داغی هستن

ahmad

ببخشید لینکش یادم رفت
http://www.displaymate.com/iPhoneX_ShootOut_1a.htm

عارف کمانی

بله بله
اینم دیدم
ساعت ۹ روی سایته

ahmad

قربانت داداش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h