حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 پرو 2017 (Galaxy J2 Pro 2017) لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ سال گذشته گلکسی جی 2 پرو (Galaxy J2 Pro) را معرفی و به بازار عرضه کرد. ظاهرا کره‌ای‌ها قصد دارند نسخه 2017 جی 2 پرو را نیز به بازار عرضه کند.  در ادامه مطلب را با ترنجی همراه باشید تا بیشتر در این بدانیم…

گلکسی جی 2 پرو 2016 از نظر مشخصات فنی بسیار شبیه به جی 2 2016 نسخه معمولی بود. از نظر ظاهری و تنها در چند مورد کوچک فنی ، این دو تلفن با یکدیگر تفاوت داشتند. بر خلاف جی 2 2016 ، جی 2 پرو دارای 2 گیگابایت رم به همراه 16 گیگ حافظه داخلی بود.

در خصوص گلکسی جی 2 پرو 2017 چه می‌دانیم؟

گلکسی جی 2 پرو 2017 علاوه بر آن‌که در FCC رویت شده است ، بلکه مجوز بلوتوث را نیز دریافت کرده است. ما هنوز به صورت مشخص نمی‌دانیم که حتی جی 2 پرو 2017 چه مشخصاتی خواهد داشت اما در این رابطه چند فرضیه بیان شده است.

محتمل‌ترین فرضیه ، تلفنی با صفحه نمایش 5 اینچی سوپر امولد ، پردازشگر هشت هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی Spreadtrum با مدل ساخت SC8830  می‌باشد که دارای یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

این تلفن بر خلاف سایر مدل‌های سری J که غالبا با باتری غیرقابل تعویض به بازار عرضه می‌شدند ، دارای امکان تعویض باتری و جدا کردن باتری بدون نیاز به بازکردن پلمپ تلفن است. باید منتظر باشیم و ببینیم که در روزهای آینده ، چه مشخصات جدیدی از این تلفن به بیرون درز پیدا خواهد کرد.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

باتری های سریj از جمله j2 قابل تعویض هستند

Peiman

با توجه به اینکه مشخصاتش لو نرفته نمیشه در موردش نظر داد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com