حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سقوط آیفون تن (iPhone X) در مقابل آیفون 8 پلاس

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، تماشا کنید

گوشی های شیشه ای این روزها، هزینه زیاد آن ها و قلب ضعیف ما! کدام یک برنده خواهند شد؟ مسلما عقل حکم می کند وقتی موبایل یا هر دستگاه گران دیگری را می خرید سعی کنید از آن مراقبت کنید مگر ژن خوب (!) داشته باشید. قاب ها و برچسب ها موجوداتی منفوری هستند برای من اما وقتی از شکستن موبایل جلوگیری می کنند واقعا ممنون آن ها خواهم بود. آیفون تن (iPhone X)‌ هر چند همانند آیفون 8 و 8 پلاس شیشه ای است اما نگرانی بیشتر درباره نمایشگر بدون حاشیه OLED زیبای آن است! آیا آیفون تن (iPhone X)‌ در مقابل ضربه خوردن می تواند مقاوم باشد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تست سقوط آیفون تن (iPhone X) را با هم ببینیم.

[aparat id=”vNuiF”]

همانطور که دیدید، آیفون تن (iPhone X)‌ مقاومت بسیار خوبی از خود نشان داد. قاب پشتی به شکنندگی آیفون 8 پلاس نیست و آسیب وارده به نوار استیل دور دستگاه نیز کمتر از آیفون 8 پلاس به چشم می آید اما باید بدانید این نوار راحت تر از آلومینیوم نسل پیشین خش می افتد. در نهایت آسیب وارد شده به پنل جلویی نیز کمتر از آیفون 8 پلاس است.

در صورتی که موبایل شما مکررا زمین بخورد می بینیم که قسمت پایین تاچ آیفون X از کار می افتد و از آنجا که سوایپ از پایین به بالا برای باز کردن قفل آيفون تن (iPhone X) و خروج از برنامه ها تنها راه ممکن است، در نتیجه آیفون هزار دلاری شما بی استفاده خواهد شد.

نظر شما درباره تست سقوط آیفون تن (iPhone X)‌ چیست؟ مقاومت این آیفون هزار دلاری اپل را چطور می دانید؟ به نظر ما نمره قبولی را دریافت می کند و نگرانی از بابت مقاومت آن وجود ندارد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

در هر صورت واسه گوشی شیشه ای کاور لازمه. هر چقدر هم که مقاوم باشه بازم آسیب پذیره.

ahmad

آیفون 10 با این ظرافت فکر میکردم مقاومتش کم باشه ولی خوب بود ای ول

ahmad

اره واقعا وی 30 عالیه کاش مشخص بشه کی میاد ایران

Peiman

قبلا تو کامنتی گفته بودم که پنل جلو خیلی ضعیف تر از پنل پشت . در هر صورت مقاومت خوبی داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)