حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سارقان بیش از 300 آیفون 10 را از فروشگاه اپل سانفرانسیسکو دزدیدند

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، اخبار

سارقان به خودروی حمل آیفون 10 که به سمت اپل استور سانفرانسیسکو در حرکت بود حمله کرده و بیش از 300 مدل آیفون 10 را به سرقت بردند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

صبح روز پنج شنبه حواشی ساعت 11:30 سه مرد ماسک دار با یک داج سفید رنگ به کامیون UPS که در خارج از فروشگاه اپل واقع در فروشگاه Stonetown سانفرانسیسکو پارک بود حمله کردند و در مجموع 313 آیفون 10 را که ارزش آن‌ها بیش از 370،000 دلار است را به سرقت بردند. سارقان فرار کرده و هنوز دستگیر نشده اند، اما SFPD (اداره پلیس سانفرانسیسکو) در حال تعقیب آن‌ها است.

جالب اینجاست که تمام آیفون‌ها همراه با توضیحات و شماره سریال، با دقت تمام در یک فایل FAT برای گروهبان Paul Weggenmann فهرست شده بودند.

این سرقت پس از آنکه راننده‌ی UPS در خارج از مرکز خرید Stonestown Galleria در جنوب غربی سانفرانسیسکو پارک کرده بود، اتفاق افتاد. یک دربان قادر بود تا از مظنونین که مشغول بارگیری جعبه‌ها از کامیون به ون داج خود بودند عکس بگیرد.

او گفته است: “این مشکوک است که آنها در آن روز توانایی گرفتن ماشین به این بزرگی را داشتند.”

خوشبختانه به افرادی که دنبال خرید آیفون X در فروشگاه اپل Stonestown هستند، واحد‌های اضافی ارائه خواهد شد، بنابراین عرضه آیفون‌ها طبق برنامه پیش خواهد رفت.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

احتمالا بزودی گیر میفتند. احتمالا یه شریکی جاسوسی چیزی هم داشتند. ۳۷۰ هزار دلار هم کم نیست

Sajad

در کل تعدادش خیلی زیاد نبوده ولی عجیبه اونا که میدونن با وجود شماره سریال گوشی ها امکان فروشش نیست چرا این کارو کردن. تازه تو کشورهای دیگه معمولا از نمایندگی خرید میکنن. مکه اینکه بخوان به یه جایی انتقال بدن عین ما نمایندگی ندارن به گارانتی هم اهمیت نمیدن.

Peiman

منم داشتم به همین فکر میکردم . اب کردن این گوشی ها کار اسونی نیست

ahmad

اتفاقا امکان فروشش هست از کجا میدونی سریالش مشخصه شاید خارج از امریکا فروش بره

Yas

خواستن معروف شن شايد ??

ahmad

عجب دزدای ماهری بودن 300تا آیفون 10 اوه اوه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98