حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به گفته‌ی KGI، آیفون X در سال 2018 طراحی لنز دوربین عقب خود را حفظ خواهد کرد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، اخبار، ترنجی

تحلیل‌گر معتبر KGI، مینگ-چی کیو، در یادداشتی به سرمایه‌گذاران گفت که احتمالا کمپانی اپل یک طراحی 7P (هفت لنز با طراحی پلاستیکی) یا 2G3P (دو شیشه، سه پلاستیک) را در دوربین آیفون X جایگزین خواهد کرد. بیانیه‌ی او عمدتا بر این واقعیت اشاره دارد که کمپانی اپل با پیشرفته‌ترین پلتفرم دوربین برای آیفون X، هم اکنون با طراحی 6P عرضه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

کیو در این خصوص می‌گوید: “مشخصات فعلی دوربین آیفون X کمک می‌کند تا یک توازن فوق العاده میان کیفیت تصویر و فرم طراحی ایجاد شود”. ایجاد یک تغییر در نوع طراحی و تبدیل به یک طراحی جدید مکن است عملکرد دیافراگم را بهبود بخشیده و بالطبع کیفیت تصاویر افزایش یابد.

به گفته‌ی KGI، آیفون X در سال 2018 طراحی لنز دوربین عقب 6P را حفظ خواهد کرد

یکی از دلایلی باعث شد اپل طراحی جدیدی در دوربین آیفون X اعمال نکند، تاخیر اجتناب ناپذیر در تحویل این گوشی به علت مشکلات ایجاد شده در تولید این گوشی می‌باشد. این یک گامی است که کوپرتینویی خودشان نخواستند که عملی بشود و درس‌های ارزشمندی از مشکلات پیش رو در خصوص عرضه‌ی آیفون X آموختند.

طراحی لنز دوگانه و دوربین عریض با قابلیت تله فوتو در آیفون 7 پلاس معرفی شده بود و در سال جاری نیز در آیفون 8 پلاس به کار برده شد. در آیفون X با افزوده شدن گشودگی دیافراگم f/2.4 و OIS در قسمت ماژول تله فوتو، به عنوان پیشرفته‎‌ترین دوربین ساخته شده توسط اپل تاکنون شناخته شده است.

 

دیدگاه شما در خصوص طراحی دوربین آیفون X چه می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

جدا سال بعد باید به فکر اساسی برای این بیرون زدگی وحشتناک دوربین بکنه

ahmad

فکر کنم منظورش طراحی دوربین عقب نیس بلکه تعداد لنزهای به کار رفته باشه اخه تو شایعات گفته بودن 7لایه ولی امروز گفتن همون 6لایه هست

Peiman

بله منظورش جنس لنز ک پیش بینی می‌کنه بازم پلاستیکی باشه

Sajad

جالبه خبرها در مورد ایفون ها همیشه عجیب و غریبه. عین مراسم معرفی آیفون ها از غیب پیام میارن. “این پیشرفته ترین آیفون تا به امروز است”. این پیشرفته ترین دوربین آیفون تا امروز است. خب مگه قراره غیر از این باشه؟ یا مگه بقیه شرکت ها دوربینشون قدیمی تر از نسل قبلشونه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h