حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریزر از Razer Phone با 8 گیگابایت رم، باتری 4,000 میلی آمپری و صفحه نمایش 120Hz رونمایی کرد

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | اخبار، برترین‌های ترنجی، موبایل

ریزر رسما وارد دنیای تلفن‌های هوشمند شد. شرکت متمرکز در زمینه بازی در ماه ژانویه شرکت Nextbit را خریداری کرد و امروز از اولین تلفن هوشمند خود با نام Razer Phone رونمایی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نام ساده این تلفن، مشخصات فنی آن را در خود پنهان می‌کند. طراحی عاقلانه، میراث Nextbit کاملا واضح است، همراه با لبه‌های تیز. به هر حال، رنگ طراحی آن بیشتر مناسب کسب و کار است. Razer Phone از یک شاسی CNC تمام آلومینیوم ساخته شده است و دارای یک DAC 24 بیتی می‌باشد. همچنین در جلوی گوشی، دو بلندگوی استریو با تکنولوژی Dolby Atmos وجود دارد که هر کدام با آمپر متفاوت که توسط THX تایید شده‌ اند (برای اولین بار در تلفن‌های هوشمند). ریزر ادعا می‌کند که Razor Phone قوی ترین اسپیکر‌ها را در بین تلفن‌های هوشمندی که تا کنون عرضه شده است دارا می‌باشد. جک 3.5 میلی متری هدفون نیز در این گوشی وجود ندارد. اگر چه یک آداپتور USB-C به هدفون در جعبه تعبیه شده است.

این دستگاه مجهز به یک صفحه نمایش 5.7″ QHD IGZO LCD با گسنردگی در رنگ‌ها و رفرش ریت 120Hz می‌باشد که دو برابر آنچه شما به طور معمول در هر تلفن همراه دیگری به جز اپل iPad Pro مشاهده می‌کنید است. همچنین این دستگاه از یک تکنولوژی تازه سازی تطبیق شده یا GPU بهره می‌برد که UltraMotion نامیده می‌شود و با همکاری کوالکوم توسعه یافته است تا اطمینان حاصل شود که هیچ لگ و یا افت فریمی اتفاق نخواهد افتاد. بهترین چیز در مورد این تکنولوژی این است که عمر باتری ظاهرا تحت تاثیر آن قرار نمی‌گیرد.

ریزر هم مانند سایر شرکت‌ها که امسال تلفن هوشمند با سیستم عامل اندروید عرضه کرده اند، در تلفن خود از چیپست Snapdragon 835 استفاده کرده است که با 8 گیگابایت رم همراه می‌باشد که این چیز عادی‌ای نیست که شما هر روز آن را می‌بینید.

دوربین دوگانه دستگاه نیز متشکل از یک لنز 12 مگاپیکسلی با گشودگی f/1.75 و یک لنز 13 مگاپیکسلی با گشودگی f/2.6 و زوم دو برابر همراه با فلش LED دوگانه می‌باشد. در جلوی دستگاه نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی با f/2.0 وجود دارد. سنسور اثر انشگت نیز روی دکمه power گوشی در لبه کناری آن قرار دارد. همچنین Razer Phone مجهز به اندروید 7.1.1 نوقا است که بروز رسانی Oreo در سه ماهه‌ی اول سال آینده عرضه می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی با لانچر Nova Launcher Prime Razer Edition عرضه می‌شود.

حافظه دستگاه 64 گیگابایت و باتری آن نیز 4,000 میلی آمپر می‌باشد که از میانگین باتری گوشی‌ها بیشتر است. ریزر می‌گویند که با این گوشی می‌توانید حدود 12.5 ساعت فیلم مشاهده کنید، 63.5 ساعت با آن آهنگ گوش بدید و 7 ساعت Hearthstone بازی کنید. با پشتیبانی از Qualcomm Quick Charge 4.0+، باتری دستگاه در یک ساعت از 0% تا 85% شارژ می‌شود.

ابعاد این گوشی 158.5 x 77.7 x 8 mm و وزن آن نیز 197 گرم می‌باشد. این محصول در تاریخ 17 نوامبر از طریق فروشگاه آنلاین این شرکت با قیمت 699 دلار برای نسخه آنلاک عرضه خواهد شد. پیش فروش آن نیز در روز جمعه آغاز خواهد شد. همچنین در ایالات متحده و کانادا، می‌توانید آن را از فروشگاه‌های مایکروسافت نیز خریداری کنید. این گوشی توسط اوپراتور Three در انگلیس و دیگر بازارها عرضه خواهد شد. همچنین بزودی نسخه ویژه با لوگوی سبز رنگ در پشت گوشی در دسترس خواهد بود.

 

نظرتان در مورد Razer Phone چیست؟ آیا فکر خرید این گوشی به سرتان زده است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

عجب رقابتی شده این بازار تلفن همراه این گوشیم عالیه با این مشخصات و باتری.فقط حس میکنم طراحیش یه جورایی کپیxzp هست و حاشیش زیاده

Rog1

Sony xperia xz1 + essential phone = razer phone
کاش اگه برای بازی بود نسبت تصویرشم 18.9 میکرد چون تصویر عریض تر برای گیمرا بهتره
واقعا خار گیمینگه

Rog1

گوشی جالبیه کسی میدونه امکان داره بیاد ایران یا نه؟ یعنی امکان ریجیستر شدنش وجود داره؟ آیا ریزر نمایندگی رسمی داره که بیاد ایران؟

ahmad

رجیستری تنها دلیلش اینکه پولی که به جیب قاچاقچیا میره منتقل بشه جیب دولت پس احتمالش زیاده وارد ایران بشه اگر هم نشد باز راه حل داره یکی رو پیدان کن اونور بخره برات با خودش بیاره

Peiman

در اینصورت که سیم کارت نمیخوره .

ahmad

ظاهرا تدابیری اندیشیدن که با پرداخت کمی هزینه بشه از گوشی های مسافرتی داخل ایران استفاده کرد

Sajad

ظاهرش خیلی معمولیه. البته انتظار زیادی نباید داشت. سخت افزارش خوبه. باید دید قابلیت ویژه ای توش لحاظ شده یا نه. الان تو کلیات همه گوشیا خوبن.

Peiman

مشخصات و قیمت خوبی داره و از اونی که فکر میکردم بهتره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98