حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گیمرها نینتندو سوییچ را در حالت دستی ترجیح می‌دهند

هنگامی که نینتندو سوییچ معرفی شد مشخص شد که این کنسول را می‌توان در حالت داک و به عنوان کنسول خانگی و یا جداگانه و به صورت کنسول قابل حمل استفاده کرد و این موضوع باعث شد برخی درباره سرنوشت 3DS نگران شوند زیرا سوییچ می‌تواند جای آن را بگیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

البته نینتندو اعلام کرد که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و هردوی این کنسول‌ها در کنار یکدیگر وجود خواهند داشت و سوییچ به عنوان یک کنسول خانگی محسوب می‌شود، اما به دنبال عرضه نینتندو سوییچ بنظر می‌رسد که گیمر‌ها اینگونه فکر نمی‌کنند. بنابه آخرین گزارش مالی نینتندو بنظر می‎رسد که گیمرها نینتندو سوییچ را در حالت دستی به حالت خانگی آن ترجیح می‌دهند.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید  کمتر از 20 درصد گیمرها از نینتندو سوییچ در حالت داک شده استفاده می‌کنند و در حدود 30 درصد سوییج را در حالت دستی ترجیح می‌دهند. باقی مانده گیمرها نیز از بازی در هر دو حالت لذت می‌برند.  این خبر اشاره می‌کند که هرچند نینتندو بر کنسول خانگی بودن سوییچ اصرار دارد اما گیمرها از حالت دستی  و قابل حمل آن استفاده می‌کنند.

البته این خبر به معنی جایگزینی 3DS با سوییچ نیست اما با توجه به علاقه بیشتر به استفاده از این کنسول در حالت دستی شاید بهتر باشد نینتندو و توسعه دهندگانش به دنبال کسب علاقه بیشتر گیمرها باشند.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید