حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس پرو LTE Advanced در دی ماه با قیمت 1149 دلاری عرضه می‌شود

پس از فاش شدن در ماه شهریور، نسخه LTE سرفیس پرو در رویداد Future Decoded مایکروسافت در لندن به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سرفیس پرو LTE از مودم X16  ساخته کوالکام برای دستگاه‌های موبایل به همراه 20 باند داخلی برای داشتن اتصالات بی‌مانند استفاده می‌کنند. با پشتیبانی از LTE Cate 9 سرفیس پرو قادر به رسیدن به حداکثر سرعت دانلود 450 مگابیت بر ثانیه ( معادل تقریبی 56 مگابایت بر ثانیه) است که به گفته مایکروسافت از آنجایی که رقبای سرفیس پرو LTE  از LTE Cat 6 که دارای حداکثر سرعت 300 مگابیت برثانیه ( معادل تقریبی 38 مگابایت بر ثانیه ) است استفاده می‌کنند، این محصول سریع‌ترین لپ‌تاپ دارای LTE در کلاس خود است.

سرفیس پرو جدید در دسامبر (دی ماه) برای کسب و کارها عرضه می‌شود و بنظر می‌رسد که نسخه‌ی مصرف کنندگان معمولی در سال آینده عرضه می‎شود. سرفیس پرو LTE در دو نسخه با مشخصات سخت‌افزاری متفاوت عرضه می‌شود که هر دو نسخه نیازمند پرداخت 150 دلار برای مودم  و اپراتور اینترنت آن است.

با پرداخت 1149 دلار سرفیس پرو شما مجهز به پردازنده Core i5 به همراه 4GB حافظه رم و 128GB حافظه SSD خواهد شد و اگر 1449 دلار بپردازید نسخه دارای 8GB حافظه رم و 256GB حافظه SSD با پردازنده‌ای یکسان نصیبتان می‌شود. سرفیس پروی مجهز به پردازنده Core i7 به همراه اتصالات LTE عرضه نخواهد شد.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

قیمتش مثل آیفون ایکسه خخخ

Peiman

چیزی که من میخواستم بگم ????

ahmad

????

Phinkeralexis

لپ تاپ فقط ایسوس و اپل

Phinkeralexis

مک بوکو منظورمه

ahmad

باهاش کار نکردم ولی خیلی تعریف میکنن باید تجربش کنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید