حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در بروزرسانی جدید بازی (DotA 2 (The Dueling Fates دو قهرمان جدید معرفی شد

بازی‌هایی که بسیاری از کاربران برای مدت طولانی بازی می‌کنند که اغلب از آن‌ها با عنوان بازی‌های سریالی یاد می‌شود، مانند League of Legends و DotA 2 در نهایت به آرامی خسته کننده می‌شوند و کاربران دیگر اشتیاقی به ادامه‌ی بازی ندارند، زیرا پس از مدتی بازیکنان به شخصیت‌ها، نقشه‌ها وتوانایی‌های هریک از شخصیت‌های بازی پی می‌برند و به همین دلیل است که توسعه دهندگان این بازی‌ها معمولا نقشه‌ها، Modeها و قهرمانان جدیدی تقریبا هر روز معرفی می‌کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اکنون اگر احساس کرده‌اید که بازی DotA 2 نیز برای شما کمی خسته کننده شده است، اصلا نگران نباشید. کمپانی Valve اخیرا اعلام کرده است که آخرین بروزرسانی بازی “The Dueling Fates” هم اکنون در حال انتشار است. در این بروزرسانی جدید برای DotA 2 یک سری تغییرات برای این بازی پرطرفدار اعمال شده است ولی همگی به خوبی می‌دانیم مهم‌ترین ویژگی این پچ مخصوص بروزرسانی معرفی دو قهرمان جدید با عناوین Dark Willow و Pangolier می‌باشد.

برطبق گفته‌های Valve:

Pangolier می‌تواند در لحظه متوجه خطرشده و تمامی جنبش‌های دشمن را تخریب کند و خود را به میان آشفتگی و جنگ بیندازد. این قهرمان همیشه آماده است تا با شمشیر بی‌نظیر خود به نبرد بپردازد.

همانطور در خصوص Dark Willow گفت:

اندکی تغییر در موقعیت سایه‌ها موجب می‌شود که تمامی دشمنان توسط Dark Willow شناسایی شوند، زیرا این قهرمان در جستجوی پیروزی می‌باشد و جنبش‌های دشمنان را با حیله‌گری تمام زیر نظر داشته و کنترل می‌نماید. قبل از اعمال هرگونه حقه و جادو توسط نیروهای دشمن به طورکامل تمامی راه‌های نفوذ آنان را تشخیص داده و به سرعت دشمن را بر جای خود می‌نشاند.

همانطور که پیش‌تر گفتیم، این پچ بروزرسانی علاوه بر افزودن قهرمانان جدید به بازی شامل تغییرات دیگری نیز می‌باشد. این پچ همچنین دارای بخش معرفی فصل‌های رتبه‌بندی شده جدید MMR و یک Mode جدید نیز می‌باشد و براساس اعلام شرکت Valve احتمالا سیستم Battle Pass نیز دوباره به بازی افزوده شده است و قابل پردازش می‌باشد.

 

دیدگاه شما در خصوص بروزرسانی این بازی محبوب چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

حیف که دیگه دوره بازی کردن ما گذشته. یادش بخیر…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h