حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه‌های عرضه شده پیش از عرضه رسمی Call Of Duty: WWII بدون بروزرسانی کار نمی‌کنند

در چند روز آینده  اکتیویژن نسخه بعدی از فرانچایز Call of Duty را عرضه می‌کند. اما بنظر می‌رسد که حتی با وجود زمان عرضه رسمی، برخی خرده فروشی‌ها شروع به فروش این بازی کرده‌اند که به معنی این است که برخی بازیکنان سریع‌تر از دیگران به این بازی دست پیدا کرده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر فکر می‌کنید که این مسئله ناعادلانه است می‌توانید نفس راحتی بکشید زیرا کسانی که پیش از زمان عرضه به این بازی دست پیدا کرده‌اند قادر به اجرای آن نیستند. در گزارشی از Charlie Intel، بنظر می‌رسد که این بازی تا زمانی که پچ مربوط به آن دانلود نشود اجرا نمی‌شود به این معنی که حتی اگر بتوانید این بازی را اجرا کنید تا زمانی که بروزرسانی روز انتشار آن را نصب نکنید به هیچ کدام از ویژگی‌های آن دسترسی نخواهید داشت و این بروزرسانی در روز عرضه منتشر می‌تشود.

این موضوع تنها به قسمت چند نفره محدود نمی‌شود و قسمت داستانی را نیز شامل می‌شود، این مسئله منطقی بنظر می‌رسد زیرا Sledgehammer استدیوی سازنده این بازی نمی‌خواهد بازیکنان تا پیش از عرضه این بازی بخشی از داستان را اسپویل کنند و یا نشانی‌ای از آن بدهند. مطمئن نیستیم که آیا این مسئله موضوعی اتفاقی است و یا از ابتدا در نظر گرفته شده، اما بنظر می‌رسد که در هر صورت به خوبی عمل می‌کند.

همچنین موضوع گفته شده به معنی این است که در روز عرضه نیاز به اتصال به اینترنت وجود خواهد داشت پس اگر به دنبال اجرای آفلاین این بازی بوده‌اید ممکن است نتوانید آن را اجرا کنید.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید