حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت شایعات مربوط به تاخیر در ارسال ایکس باکس وان ایکس را رد می‌کند

به تازگی شایعه‌ای مبنی بر تاخیر در عرضه ایکس باکس وان ایکس در اینترنت منتشر شده است اما خبر خوب برای اشخاصی که این محصول را پیش خرید کرده‌اند و یا به فکر خرید آن هستند این است که این شایعات از طرف مایکروسافت رد شده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

فیل اسپنسر رییس بخش ایکس باکس در توییتی اطمینان داد که مشکلی در رابطه با ایکس باکس وان ایکس وجود ندارد. این خبر به معنی عرضه کنسول در روز مشخص شده یعنی 7 نوامبر (16 آبان) است. البته باید یاد آوری کنیم که اخبار جدید حاکی از امکان کمبود این محصول در روز عرضه هستند.

این موضوع بر اساس گفته‌های رییس بخش بریتانیای ایکس باکس آقای Harevey Eagle است که در مصاحبه‌ای اعلام کرد ممکن است که گیمرها نتوانند به سادگی وارد یک فروشگاه شده و یک ایکس باکس ایکس را برای خود بردارند.

من نمی‌توانم تضمین کنم که در هفته اول عرضه فروشگاه‌ها برای مردم به گونه‌ای آماده باشند که آن‌ها به سادگی وارد شده و یک کنسول برای خود بردارند. درخواست‌ها بسیار زیاد است و من اشخاصی که بشدت خواستار این کنسول هستند را به تلاش زیاد تشویق می‌کنم.

البته این شخص اطمینان داد که مایکروسافت به صورت هفتگی محموله را برای فروشگا‌ه‌ها ارسال خواهد کرد پس اگر در هفته ابتدایی نتوانید به محبوب خود دست پیدا کنید در هفته‌های آینده این امکان وجود خواهد داشت.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید