حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا اندروید 8.1 اجازه ارسال و دریافت SMS را در Chromebook ها می‌دهد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، گوگل

مدتی است که شایعه شده که احتمالا گوگل به صاحبان Chromebook ها، اجازه ارسال و دریافت SMS را از طریق دستگاهشان می‌دهد اما هنوز این ویژگی منتشر نشده است. با این حال این احتمال وجود دارد که این ویژگی در این ماه منتشر شود. این ویژگی جدید در پیش نمایش توسعه دهندگان نسخه 8.1 اندروید کشف شده که اخیرا توسط گوگل منتشر شده است. عنوان این ویژگی جدید، SMS Connect می‌باشد و به کاربران Chromebook ها اجازه ارسال و دریافت SMS را می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ویژگی SMS Connect کاربران را قادر به ارسال و دریافت پیام‌های متنی تلفن با استفاده از شماره خود در دستگاه Chromebook خود می‌کند. همچنین کاربران با دریافت SMS، در Chromebook اعلانی دریافت خواهند کرد که آنها را از دریافت SMS جدید با خبر می‌سازد.

این ویژگی در یک فایل APK تحت عنوان “SMSConnectPrebuilt” کشف شده است و از طریق صفحه مرورگر راه اندازی شده که در آن صفحه نصب ویژگی SMS Connect ظاهر می‌شود.

منابع این ویژگی مثل روز در آخرین پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 8.1 روشن است. به هر حال، در سیستم عامل Chrome گزینه‌ای جهت فعال کردن ویژگی SMS Connect وجود دارد اما این ویژگی هنوز کار نمی‌کند. به نظر می‌رسد که گوگل باید در پشت صحنه، یک سوئیچ را برای راه اندازی این ویژگی فعال کند.

منابع موجود برای نشان دادن اینکه گوگل درحال کار روی این ویژگی است تا آن را به Chromebook ها بیاورد کافی هستند. با این حال، قطعا این ویژگی با انتشار نسخه پایدار اندروید 8.1 منتشر خواهد شد. گوگل هنوز چیزی درباره قابلیت SMS Connect اعلام نکرده است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

فک کنم گوگل میخاد بزودی مایکروسافت رو تو رایانه قابل حمل هم نابود کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98