حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تنظیمات کنسول Xbox One در فضای ابری ذخیره خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | کنسول بازی، مایکروسافت

مایکروسافت قصد دارد تا زندگی را برای افرادی که می‌خواهند از Xbox One به کنسول جدید این شرکت یعنی Xbox One X مهاجرت کنند و یا افرادی که قصد دارند با کنسول Xbox One یک نفر دیگه بازی کنند، راحت‌تر کند. در آپدیت بتای جدید سیستم عامل Xbox One، امکان ذخیره سازی تنظیمات در فضای ابری فراهم شده است و این به این معناست که هرجا که کاربر برود، می‌تواند تنظیمات کنسول خود را هم با خودش ببرد که قطعا از این راحت‌تر نمی‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مایکروسافت در نسخه آلفای برنامه Xbox Insiders، قابلیت ذخیره سازی تنظیمات را در فضای ابری فراهم کرد. این قابلیت فقط در ذحیره سیو بازی‌ها محدود نمی‌شود، بلکه این تمام تنظیمات کنسول خانگی را در فضای ابری ذخیره می‌کند.

این بدان معناست که کاربران دیگر مجبور نیستند زمان زیادی را برای پیکربندی و شخصی سازی کنسول جدید اختصاص دهند. فقط کافی است تا اکانت خود را به کنسول متصل کنند تا تمام پیکربندی و شخصی سازی‌هایی که در گذشته روی کنسول قدیمی انجام شده، روی کنسول جدید اعمال شود.

همچنین، با استفاده از این ویژگی جدید می‌توانید از تلویزیون و تنظیمات OneGuide روی یک حافظه جانبی، بک‌آپ تهیه کنید. علاوه بر این، نرم افزار Xbox mobile در حالی که به روز رسانی اولیه در حال بارگیری است، به کاربران برای راه اندازی Xbox One X جدید خود کمک می‌کند.

اعضای Xbox Insider طی چند هفته آینده به این بروز رسانی دست خواهند یافت، بنابراین مدتی زمان خواهد برد تا این بروز رسانی برای تمام صاحبان Xbox One عرضه شود.

 

نظرتان در مورد این ویژگی جدید Xbox One چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

جه جالب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98