حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری هواوی Mate 10 مشخص شد، خوب

نوشته

6 سال قبل | 18 دیدگاه | هواوی

شرکت های چینی عموما اندازه باتری های بزرگی را برای دستگاه های خود در نظر می گیرند. هواوی برای جدیدترین پرچمدارهای سال 2017 خود ترجیح داده است یک باتری واقعا بزرگ 4000 میلی آمپری را استفاد کند. با شنیدن این حجم باتری ناخودآگاه انتظار عمر باتری خیلی خوبی در کاربر ایجاد می شود اما آیا واقعا عملکرد Mate 10 همینطور است؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به عمر باتری هواوی Mate 10 و عملکرد آن را در 3 بخش مکالمه، پخش ویدیو و وبگردی بررسی کنیم.

عمر باتری هواوی Mate 10

عمر باتری هواوی Mate 10

همانطور که می بینید هواوی Mate 10 در وب سایت معتبر GSMArena بررسی شده و در بخش باتری امتیاز بالا را دریافت کرده است. در تئوری امتیاز 87 ساعت به این معنی است که اگر شما روزانه یک ساعت مکالمه، یک ساعت وبگردی و یک ساعت تماشای ویدیو (در مجموع 2 ساعت نمایشگر روشن) داشته باشید، دستگاه شما تا 87 ساعت نیازی به شارژ دوباره نخواهد داشت. در عرف عموما چنین اتفاقی رخ نمی دهد اما در مقایسه این امتیاز با امتیاز دیگر دستگاه ها می توان دید مناسبی از عملکرد دستگاه پیدا کرد. امتیاز کلی عمر باتری آیفون 8 پلاس برابر 81، گلکسی نوت 8 برابر 89 و الجی وی 30 برابر 87 است. هر چند ریز امتیاز این دستگاه ها متفاوت است اما باید گفت انتظار ما از باتری 4000 میلی آمپری هواوی Mate 10 برآورده نشده است.

آیفون 8 پلاس با باتری 2691 میلی آمپری یا گلکسی نوت 8 و الجی وی 30 با باتری 3300 میلی آمپری عملکرد برابر و حتی بهتر نسبت به این دستگاه داشته اند و با توجه به به روز بودن Mate 10 با سخت افزار و سیستم عامل مناسب، می توان گفت کاش بهینه سازی بهتری صورت گرفته بود.

مدت زمان شارژ باتری هواوی Mate 10

شاید برای شما جالب باشد که باتری 4000 میلی آمپری این فبلت هوشمند هواوی چقدر است. با استفاده از شارژر 5V و 4.5A قرار داده شده در جعبه دستگاه شما قادر خواهید بود تا 58٪ این باتری را در مدت 30 دقیقه شارژ کنید که بسیار قانع کننده است. شاید اگر هواوی از ولتاژ بالاتر یا شارژ چند مرحله ای با ولتاژ و آمپر متغیر بهره می برد، امکان شارژ سریع تر نیز وجود داشت اما در مجموع با توجه به حجم باتری، عملکرد بسیار مناسب است.

نظر شما درباره عملکرد باتری هواوی Mate 10 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

عه جرا اینطوری شده با اون باتری حداقل امتیاز 100باید میگرفت

Dariushrd

چون هواویه و برند چینی ینی دروغ و تبلیغ

علی شیخ زاده

میت 8 امتیازش 104 شد ولی امتیاز میت 10 خیلی پایینه واقعا

Sajjad

ترنجی یهو به 87 میت10 میگه خوب
به 89 نوت8 میگه کافی ولی نه در حد عالی
در حالی که این سری میت بوده که با باتری فوق العاده شروع بکار کرده و به مرور افول کرده و نوت همیشه باتری در حد خوب داشته و اون رو در یک روند تقریبا ثابت ادامه داده
البته برا آیفون 8پلاس هم با امتیاز 81 زده بودین “حفظ قدرت”
همه این یه تعابیر تقریبا به یک معناس ولی بازی با کلمات طرفدار نوت 8 رو سرخورده میکنه
خدمت دوست عزیزمون کاربر Sajad هم عرض کنم با عرض پوزش بنده قبلا با کاربری Sajjad در سایت بودم که متاسفانه به هیچ وجه نتونستم وارد اکانتم شم برا همین مجبور شدم این اکانت رو بسازم که قاعدتا باید ترنجی ارور میداد که این نام کاربری موجوده ولی چیزی بهم نگفت. من شرمنده شمام سعی میکنم یه عکسی چیزی بزارم که با هم تفاوت داشته باشیم.

ahmad

در مقایسه با میت های قبلی خوبه دیگه شما امتیاز اونارو ببین

Sajjad

این صفحه نمایش و سخت افزار که به نظرم خوب جواب داده
به هر حال ما اردت داریم خدمت شما اقا سینا

MrMostafA

آخه هوآوي گفته بود به خاطر هوش مصنوعي مصرف رو 50 درصد كمتر ميكنه بنابراينب ا باطري 4000 كه 700 تا بيشتر از بقيه پرچمدارا هست بايد حداقل 2 روز باطري داشته باشه

Sajad

خواهش میکنم دوست عزیز. راحت باش. تا زمانی که بحث تعصب و توهین و … نباشه فرقی نداره نام کاربری شما با یکی دیگه مشترک باشه ?

نوت و آیفون با اینکه سخت افزارشون قویتر شده و تو بعضی مدل ها سایز صفحه نمایش بزرگتر شده ولی بازم با بهینه سازی خوب تقریبا موفق شدن نتیجه قبلی خودشون رو بدست بیارن. ولی هواووی با توجه به حجم باتری در واقع نتیجه ضعیفی گرفته.

Sajjad

فدای تو

ahmad

بریدد سایت gsm و بنچمارکهای پردازنده کراین 970 رو ببینید من قبلا کلی بحث کردم با یکی از اعضای ترنجی عزیز و ایشون اصرار میکردن 970 از a11 قویتره حالا برید ببینید کدوم قویتره تنها یک مورد پیدا کنید که 970 قویتر باشه من طبق شواهد حرف میزنم نه تعصب

Peiman

با توجه به سخت افزار واقعا امتیاز پایین گرفته

look87

میت ده در زمینه باتری و دو ربین و قیمت به شدت من رو نا امید کرد.
اصلا در حد تبلیغاتش نبود

Soraygoular

امتیازش مثل ال جی وی ۳۰ شد البته بد نسبت به این که تکنولوژی rgbw داره و 4000میلی امپر و هوش مصنوعی داره اما به دو دلیل بد امتیازش یکی رزولوشن ۲ کی یکی هم صفحه ای پی اس
مدل پرو به دلیل رزولوشن فول اچ دی و صفحه اولد امتیاز خوبی میگیره
البته با این که جی اس ام ارنا معتبر و تست هاش توی تجربه شخصی خودم هم تغریبا درست بودند ولی احتمالش هست هواوی این امتیاز خودش تایین کرده باشه و برای مدل پرو امتیاز بالا بده که فروش مدل پرو بیشتر باشه

Mortazavi

چقدر کم!!

من منتظر امتیاز بالای 90 بودم، تازه صفحه نمایشش از نوت8 کوچکترم هست.

یا بارگزاری صفحه نمایش بهینه نشده یا پردازنده هواوی مثل اسنپدراگون و اگزینوس کم مصرف نیست

mega08

افتضاح . انقد گفتن باتریه خفنی داره با وجود ی پردازنده ی پیشرفته مدیریت مصرف باتریش خیلی بهینه شده . ولی ب شخصه انتظار بیشتری داشتم.
هر کاری بکنن چینی ها نمیتونن تو بعضی زمینه ها به کشور های دیگه برسن. مثه باتری و صفحه نمایش.
گوشی هایی با میلی آمپر کمتر امتیاز بالاتر آوردن. کلا هواوی فک میکنه شارژ دهی بیشتر به حجم بالای باتری بستگی داره. یاد سونی میافتم که فک میکرد مگاپیکسل بیشتر باعث بالا رفتن کیفیت عکسا میشه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)