حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) با نمایشگر بدون حاشیه

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

پنج شنبه این هفته اچ تی سی از پرچمدار جدید خود که می تواند در دسته بندی فبلت ها قرار بگیرد، رونمایی خواهد کرد. این شرکت تایوانی پس از 2 تیزر رسمی حالا یک تیزر تصویری دیگر منتشر کرده و در آن اطلاعات بیشتری برای بررسی وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تیزر رسمی اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) که نمایانگر نمایشگر آن است را با هم بررسی کنیم.

اچ تی سی، سونی، نوکیا و بلک بری شرکت های مطرحی هستند که هنوز نمایشگر بدون حاشیه یا به عبارت دقیق تر، کم حاشیه را روی دستگاه های خود استفاده نکرده اند. به زودی باید اچ تی سی را از لیست خط زد چرا که فبلت جدید 6 اینچی این شرکت نیز با نسبت تصویر 18:9 و رزلوشن 1440×2880 پیکسل عرضه خواهد شد و حاشیه کمی برای آن مورد انتظار است.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، حاشیه نمایشگر اچ تی سی یو 11 پلاس بسیار کم بوده و چیزی شبیه به آن چه در ارایه هواوی Mate 10 دیدیم به چشم می آید. از آنجا که اچ تی سی نیز همانند دیگر شرکت ها دسترسی به نمایشگرهای گران اج تولید شده توسط سامسونگ را ندارد، پس انتظار داریم همانند تلاش های اپل، الجی، هواوی و دیگر شرکت های چینی شاهد استفاده از نمایشگر تخت باشیم.

از نظر مشخصات فنی چیپست اسنپدراگون 835، 6 یا 4 گیگابایت حافظه رم به همراه حافظه داخلی 64 یا 128 گیگ را می توان نام برد. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و با f/1.7 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با مشخصات نه چندان مشخص خواهد بود. خوشبختانه HTC نیز پرچمدار خود با جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 8 عرضه می کند و این می تواند نکه مثبتی در فروش آن باشد.

نظر شما درباره اچ تی سی چیست؟ به وضوح می توان دید که روز به روز ضعیف تر می شود اما همچنان امید به تصاحب سهم بیشتری از بازار را دارد، شما چطور فکر می کنید؟ اچ تی سی یو 11 پلاس کمکی در جهت پیشرفت است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

قسمتی از طراحیش که تو عکس مشخصه زیبا بنظر میاد رم 6 و صفحه آمولد میتونه به یکی از بهترینهای بازار تبدیلش کنه

mTAAHAAm

صفحه نمایشش ال سی دی هست نه آمولد

ahmad

من نگفتم آمولد هست پفتم اگه اینجوری باشه

Sajad

اچ تی سی یه زمانی وجه تمایزش با تمام برندهای بازار متریال و طراحی عالیش بود. ولی الان همه طراحی ها و جنس گوشی ها خوب و تا حدی به هم نزدیک شده. شرکت هایی که نتونن این تمایز رو حفظ کنن فروششون کم و کمتر میشه. متاسفانه سونی و اچ تی سی و الجی به این وضع دچار شدن. البته حفظ کردن تمایز نیاز به تحقیق و توسعه و هزینه داره.

Peiman

حاشیه های به نظر خیلی خوب میاد و فکر میکردم به خاطر اسپیکر استریو نتونه کم کنه اما انگار تونسته

Mortazavi

عجب سالی شد امسال

اگه کسی بدون تعصب و از روی تحقیق بخاد فبلت بخره واقعاً انتخاب براش خیلی سخت میشه
میت10، وی30، پیکسل2 ایکس ال، آیفون ایکس، نوت8،پرمیوم و بزودی نوکیا9.

یکی طراحی براق و صفحه 4k hdr و فیلم برداری فوق آهسته و اسپیکر استریو و آپدیت های سریعتر داره، یکی صفحه بدون حاشیه و طراحی فوق مدرن. و صفحه اولد و دوربین عالی و سیستم عامل بدون نقص داره، یکی صفحه نمایش خمیده متفاوت آمولد و دوربین با کیفیت و قلم داره، یکی دوربین پر جزئیات لایکا و طراحی کم حاشیه زیبا و هوش مصنوعی داره، یکی اسپیکر استریو و آپدیت های بی نظیر و بهترین دوربین و صفحه اولد داره، یکی کیفیت ساخت اروپایی و لنز زایس و اندروید خام و برند پرافتخار داره، یکی صفحه اولد و طراحی چشم نواز و دیافراگم باز و لنز عریض داره، من که نمیتونم بین اینا انتخاب کنم ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)