حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل می گوید پیش فروش آیفون تن (iPhone X) بسیار بیشتر از انتظار اولیه این شرکت بوده است

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل

اپل عموما بنیان گذار ارایه آمارها به شکل مختلف است. ابتدا آمار دقیق پیش فروش را ارایه می کردند و سپس عنوان کردند که تمام موجودی انبار ما تمام شد و حالا اعلام می کنند که بسیار بیشتر از انتظار اولیه ما بوده است! این را از آن جهت می گوییم که احتمالا عبارت مشابه این را از زبان دیگر شرکت ها نیز به زودی خواهید شنید! بسیار خوب، به اصل مطلب بازمی گردیم و باید گفت همانطور که انتظار دارید اپل در حال رقم زدن بزرگترین شگفتی بازار است، نه فقط بازار گوشی موبایل بلکه تمام بازارها! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره پیش فروش آیفون تن (iPhone X) بیشتر صحبت کنیم.

آیفون X مشکی

آیفون X مشکی

همانطور که در ترنجی خواندیم اپل از امروز پیش فروش آیفون تن (iPhone X) را شروع کرده است. تخمین اولیه اپل برای پیش فروش آیفون تن (iPhone X) کمتر از استقبال کاربران بوده و زمان تحویل دستگاه های جدید حدود 5 تا 6 هفته اعلام شده است.

همانطور که می دانیم اپل در تولید آیفون تن (iPhone X) مشکلاتی دارد. تولید پنل OLED و حسگر Face ID بازده پایینی دارد و این یعنی مشکل در تولید انبوه برای کاربران علاقه مند خرید این دستگاه های گران قیمت. برای اولین بار بازار است که می توان دید یک موبایل بیش از 250 دلار گران تر شده است اما اکثر کاربران از مدل ارزان تر که زودتر در بازار برای خرید در دسترس است گذشته اند و به انتظار پیش خرید مدل گران تر نشسته اند.

پیش فروش آیفون X

پیش فروش آیفون X

یک هفته پس از تاریخ امروز یعنی 3 نوامبر آیفون تن (iPhone X) در فروشگاه های فیزیکی اپل برای ارایه موجود خواهد شد اما تعداد موجود این فروشگاه مشخص نیست. شما علاقه مند به خرید آیفون تن (iPhone X) هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

تنها 10 دقیقه لازم بود موجودی اولیه تموم بشه و زمان تحویل به 6 هفته افزایش پیدا کنه قبلا هم گفتم اگه اپل بتونه نیاز بازار رو پاسخ گو باشه رکورد عجیبی ثبت خواهد شد

Sajjad

یه جمله تکراری از اپل و سامسونگ
وقتی به قول وزنیاک آیفون 8 مثل 7 و 7 مثل 6اس و 6اس درست مثل 6 هست قاعدتا هر کسی که بخواد امسال از اپل خرید کنه نباید انتخابی جز X داشته باشه
جناب آیو یه آینه میزاره جلوی محصول قبلی و محصول جدید رو از توی اون آینه طراحی میکنه (چه مثال تند و توهین آمیزی!)

Peiman

انتظار همینم داشتیم . ممکنه رکورد عجیبی ثبت کنه امسال .

Sajad

طبیعیه. مهم اینه که همین روند حفظ بشه. وگرنه همیشه یه عده فن سرسخت هستن که تمایل دارن همون نسل اول خرید کنن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)