حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتو زد 2018 (Moto Z 2018) معرفی شد

زمان زیادی از رونمایی از جانشینی در خانواده موتو زد به نام موتو زد 2 توسط لنوو نگذشته است اما لنوو در چین دستگاه جدیدی به نام موتو زد 2018 معرفی کرده است و اگر کمی بخاطر نام‌گذاری این محصول سردرگم شده‌اید شما را سرزنش نمی‌کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در حقیقت موتو زد 2018 برای سالگرد 45ام عرضه اولین گوشی موبایل توسط موتورولا است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید موتو زد 2018 نوعی طراحی شده تا کمی شیک و لوکس باشد و در بیشتر قسمت‌های  سخت افزاری نیز این گوشی هوشمند با آخرین موارد موارد موجود همراه شده است.

در قسمت بدنه از آلومینیوم مورد استفاده در صنعت هواپیما در این گوشی هوشمند استفاده و شده و تنها ضخامتی برابر با 6.1 میلی متر دارد. موتو زد 2018 از نمایشگر 5.5 اینچی AMOLED با وضوح 2K به همراه پوشش محافظ استفاده می‌کند. در این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 835 به همراه 6GB حافظه رم و 128GB حافظه داخلی استفاده شده است.

همچنین موتو زد 2018 با دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی  با لنز عریض 85 درجه، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و باتری 2730mAh با پشتیبانی از شارژ سریع عرضه می‌شود. در حال حاضر بنظر می‌رسد که این گوشی هوشمند تنها در چین موجود باشد و به قیمت 9999 یوآن فروخته می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

موتورولا هم مثل سونی دست از سر حاشیه بر نمیداره

ahmad

مشخصات خوب طراحی بد

Peiman

چرا اینقدر طراحی افتضاح و تکراری؟؟؟

MORTEZA

طراحی های موتورولا بنظر من ناجوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید