حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدول لیگ ترنجی 2017 و اطلاعات بیشتر

نوشته

6 سال قبل | 10 دیدگاه | ToranjiSL2017

16 پرچمدار مطرح سال 2017 را انتخاب کردیم و قرار است که در لیگ ترنجی 2017 با هم رقابت کنند، شما رای بدهید و محبوب ترین آن ها مشخص شود. ما امسال تفاوتی در سیستم رای گیری لحاظ کرده ایم که می تواند دید خوبی به شما و ما درباره محبوبیت و برتری دستگاه ها بدهد، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

لیگ ترنجی 2017

لیگ ترنجی 2017

خب خب خب! این جدول لیگ ترنجی است. 16 دستگاه و تقابل آن ها در دور مقدماتی. قطعا می توانیم چینش های متفاوت یا انتخاب های متفاوتی داشته باشیم، بله و در آن شکی نیست اما این دید ماست و امیدواریم که بتواند شما را راضی کند.

سیستم رای گیری لیگ ترنجی 2017

اگر 4 دوره گذشته لیگ ترنجی را دنبال کرده باشید می دانید که ما تمام سعی خود را بر رعایت انصاف در رای گیری داشته ایم. ترنجی اولین وب سایت مبدع رای گیری بخش به بخش برای جمع آوری رای های منصفانه تر در رقابت دو دستگاه بوده است. در این بار و در چهارمین لیگ ترنجی می خواهیم یک دید واضح تر ارایه کنیم، هدف چیست؟ انتخاب محبوب ترین دستگاه! پس ما یک رای گیری ساده بین دو دستگاه خواهیم داشت، دستگاه X یا Y؟ این رای گیری به صورت همزمان و در مدت 24 ساعت در وب سایت ترنجی، اینستاگرام و تلگرام ما انجام خواهد شد و مجموع این آرا مشخص کننده “محبوب ترین” گوشی موبایل از دید کاربران ترنجی خواهد بود. به این معنی که نتیجه لحاظ شده برای رقابت از طریق همین رای گیری است.

برای مشخص شدن دستگاه برتر اما یک رای گیری غیر موثر در نتیجه لیگ را به صورت بخش به بخش خواهیم داشت و در آن شما می توانید برتری های بخش به بخش دو دستگاه را مشخص کنید. بدین صورت می توانید از تعصب در نتیجه رای گیری جلوگیری کنیم و در عین حال آن جو هواداری و محبوبیت دستگاه را حفظ کنیم.

به همین سادگی! لیگ ترنجی هر روز ساعت 18 به صورت همزمان در 3 فضای ذکر شده یعنی وب سایت ترنجی، اینستاگرام و تلگرام به مدت 24 ساعت فعال خواهد بود. هشتگ اختصاصی #TSL2017 را در شبکه های اجتماعی برای پست های خود می توانید استفاده کنید و تمام پست های ما و دوستان خود را پیرامون این لیگ با این هشتگ می توانید ببینید.

بسیار خوب، نظر شما چیست؟ فردا، 6 آبان اولین مسابقه لیگ ترنجی 2017 آغاز خواهد شد. آماده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

جدولتونو نگاه کردم خیلی خوبه و انصاف رعایت شده آیفون ایکس یه طرفه و نوت 8 یه طرف ممنون بابات این پست امیدوارم همه بدون تعصب رای بدن حدس میزنم نوت8 و آیفون ایکس فینالیست بشن یه کوچولو گروه نوت 8 قویتره و بزرگان زیادی حذف میشن

jamal9

بله اماده ایم …فقط حرفی از جایزه نشد! جایزه ای نمیدین؟

Yas

برنده ى اين ليگ نوت٨ است تمام ?✋️

Pouya

خیلی هم عالی امیدوارم حق به حق دار برسه

Peiman

خیلی خوب گروه بندی شده امسال. فکر میکنم نوت برنده باشه

Sajad

میشه حدس زد آیفون 10 و نوت 8 فینال باشن و عین همیشه اونجا جدال بین سامسونگیها و غیر سامسونگیها دیدنیه ?

Ali.v

انصاف کاملا رعایت شده ،آیفون x با U11 و نوت 8 با z2 force.
تشکر بابت این عدالت
?

ahmad

نوت 8 و وی30 و ایکس زد پریمیوم و میت 10 یه طرف هستن و طرف دیگه فقط آیفون ایکس یکم توازن برقرار نیست

Yilmaz

با کمال احترام چه سید بندی مزخرفی! یو11 تنها نماینده اچ تی سی و یکی از بهترین گوشیای امسالو انداختید با ایفون ایکس! نوت8 هم اونور، نتیجه مشخصه از الان ایفون ایکس و نوت8 میرن فینال

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)