حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توسعه دهنده Wolfenstein II دلیل عدم وجود بخش چند نفره را توضیح داد

بیشتر بازی‌ها در این روز ها دارای نوعی محتوای چندنفره می‌باشند و این موضوع در جهانی که ما در حال ارتباط بیشتر با دیگران هستیم بسیار منطقی است. اما عنوان جدید بتثدا  Wolfenstein II: The New Colossus با بخش چند نفره همراه نیست، دلیل این موضوع در مصاحبه‌ای در گیمزکام امسال توضیح داده شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در مصاحبه‌ای با خبرنگاران، طراح داستان این بازی آقای Tommy Tordsson Björk توضیح داد:

تنها راهی که می‌توانیم تجربه فوق‌العاده داستانی این بازی را خلق کنیم این است که تنها بر روی بخش داستانی تمرکز کنیم. داشتن بخش چندنفره باعث آبکی شدن این کار می‌شود. این خطری است که هنگام انجام دو کار در یک زمان متوجه ما می‌شود. ما تنها بر روی ساختن یک بخش داستانی بسیار خوب تمرکز می‌کنیم… انجام کارمان چیزی است که بازی را عالی می‌سازد.

البته باید اشاره کنیم تابحال هیچ کدام از عنوان‌های ریبوت شده Wolfenstein دارای بخش چند نفره نبوده‌اند و نداشتن این ویژگی در این بازی موضوع تعجب برانگیزی نیست. اما ممکن است اشخاصی که نسبت به این عنوان تازه وارد هستند به دنبال دلیل این موضوع باشد و امیدواریم که این توضیحات به سوالات آنان پاسخ داده باشد. بازی کردن در کنار یکدیگر بسیار لذت بخش است اما عنوان‌های بسیاری موجود هستند که بخش چندنفره را ارائه می‌دهند پس اگر به دنبال بخش داستانی هستید Wolfenstein جدید آن را به خوبی ارائه می‌دهد.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

سلام ببخشیدا چرا خبری از ایفون 10 نذاشتین کلی خبر هستا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید