حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار Oreo Colorizer برای افزایش کیفیت نمایشگر پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنج‌اپ، گوگل

نمایشگرهای امولد و مشکل “دقت” بازتولید رنگ ها! این مسئله ای است که سامسونگ بیش از 8 سال است که در حال استفاه از نمایشگر های OLED در موبایل های خود است، حتی آن زمانی که اگر به یاد بیاورید، صفحه لمسی موبایل ها مقاومتی بود! این فناوری رفته و رفته به مرور زمان بهبود و بهبود پیدا کرد تا کنون نمایشگری بی نظیر را در گلکسی نوت 8 می بینید. سال 2017 علاوه بر اینکه سال نمایشگرهای بدون حاشیه است، سال روی آوردن شرکت های مختلف به نمایشگر OLED نیز هست. حالا پرچمدارهای ال جی، هواوی، گوگل و اپل از نمایشگرهای OLED بهره می برند اما این شرکت در استفاده از چنین نمایشگری کم تجربه تر دیده می شوند. درباره نمایشگر پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس و وسواس گوگل برای دقت بازتولید رنگ ها مطالبی خوانده ایم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا راه حلی به نام نرم افزار Oreo Colorizer برای آن معرفی کنیم.

نرم افزار Oreo Colorizer

نرم افزار Oreo Colorizer

گلکسی اس 5 با تمام بدی هایش برای سامسونگ، در بخش نمایشگر توانایی تنظیم غلظت بازتولید رنگ بر اساس سلیقه کاربر را داشت. همچنین سونی با فعال یا غیر فعال کردن Bravia Engine در بخش نمایشگر چنین توانایی را به شما می داد. حالا اکثر تولیدکننده های اندرویدی که نمایشگر امولد را برای دستگاه ها خود انتخاب کرده اند، از ایسوس تا اچ تی سی همگی امکان تنظیم بازتولید رنگ را در بخش تنظیمات برای کاربر فراهم کرده اند. گوگل اما در اندروید 8 برای پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال که از نمایشگر OLED بهره می برند چنین امکانی را قرار نداده است. در حقیقت حتی این امکان برای نکسوس 6 پی با اندروید 6 نیز وجود نداشت!

هر چند می دانیم که گوگل به بازخورد کاربران گوش فرا داده و قرار است که گزینه‌های بیشتری را جهت شخصی‌سازی رنگ‌های نمایشگر به پیکسل 2 بی‌افزاید اما تا آن موقع ما یک راهکار مناسب برای شما داریم و آن نرم افزار Oreo Colorizer است.

نرم افزار Oreo Colorizer

نرم افزار Oreo Colorizer

این نرم افزار که می توانید آن را از لینک انتهای مطلب دانلود کنید، به شما این امکان را می دهد تا غلظت رنگ ها را افزایش دهید. گوگل در پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال وسواس دقت رنگ را داشته و تمام سعی خود را بر بازتولید رنگ های دقیق و کم اشباع متمرکز نموده است اما حقیقت این است که کاربران حقیقت را نمی خواهند! با نرم افزار Oreo Colorizer شما قادر خواهید بود طیف گسترده تر DCI-P3 را برای بازتولید رنگ به جای sRGB داشته باشید.

در نرم افزار Oreo Colorizer شما می توانید 2 حالت استاندارد و پرفورمنس را داشته باشید. حالت استاندارد تنها بخشی از محتوای در حال نمایش روی نمایشگر را که به روز شود به صورت Overlay غلیظ تر نشان می دهد اما حالت پرفورمنس به صورت پیوسته تمام رنگ های بازتولید شده روی نمایشگر را غلیظ تر می کند. مسلما حالت اول کم مصرف تر است اما برای بازی و فیلم مناسب نیست.

نرم افزار Oreo Colorizerدانلود نرم افزار Oreo Colorizer

اگر پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال دارید و نرم افزار Oreo Colorizer را نصب کردید، تجربه خود را با ما در میان بگذارید. روزگاری کاربر به دنبال رنگ دقیق بود و حالا به دنبال رنگ غلیظ تر! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

بحث پیکسل ها شد کنجکاو شدم یه چیزی بپرسم. از کاربران سایت کسی هست پیکسل خریده باشه؟ یا قصد خریدش رو داشته باشه؟

siavash-t

نتونستم خودم رو کنترل کنم. یعنی یه نفر چقدر می تونه…… باشه که حتی برای یه سوال هم منفی بده. واقعا برات متاسفم.

Peiman

تو ویدیو ها و عکس ها انگار کیفیت پیکسل ۲ از پیکسل ۲ ایکس ال بیشتره . نمی‌دونم چرا

ahmad

طبیعیه داداش بعضیا به حرف مثبت و منفی نمیدن نخونده قضاوت میکنن ناراحت نشو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)