حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Gear Fit2 Pro ،Gear IconX و Gear S3 هم اکنون با سری Galaxy J سازگار می‌باشند

خبر خوب برای دارندگان Galaxy J5 Prime ،Galaxy J5 Pro ،Galaxy J7 Neo و Galaxy J7 Prime: هم اکنون می‌توانید با گوشی خود، بدون نیاز به استفاده از ترفند‌های گوناگون از Gear Fit 2 ،Gear Fit2 Pro ،Gear IconX ،Gear S2 و Gear S3 استفاده کنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ یک بروزرسانی برای برنامه Gear Manager در Play Store برزیل منتشر کرده است (که باید در آینده‌ای نزدیک برای سایر نقاط جهان نیز منشتر شود)، که پشتیبانی از گجت‌های فوق را نشان می‌دهد. تنها لازم است بروز رسانی را نصب کنید و مراحل آماده سازیشان را بگذرانید.

بعید است که مشتری Galaxy J5 یا Galaxy J7 وجود داشته باشد که دارای Gear Fit 2 ،Gear IconX ،Gear S2  و یا Gear S3 باشد و برای استفاده از آن منتظر نشسته باشد. اما از آنجا که همه آنها گجت‌های کاملی هستند، باید بتوانید آن‌ها را از طریق یک فروشنده مجاز با قیمتی مناسب تهیه کنید.

 

Gear Fit2 Pro گجتی جدید مناسب دوستداران تناسب اندام

از سوی دیگر، Gear Fit2 Pro گجتی جدید مناسب دوستداران تناسب اندام است، پس برای کسانی که می‌خواهند یک گجت پوشیدنی جدید را با گوشی شان استفاده کنند بسیار مناسب است. Gear Fit2 Pro بسیار شبیه به برادر بزرگتر خود است و همچنین از بدنه‌ی ضد آب و قلاب سنتی نیز بهره می‌برد.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

تو این ۱ سال اخیر سامسونگ خیلی خوب داره واسه برنامه هاش آپدیت میده. طراحی یکپارچه و خوبی هم پیدا کردن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98