حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آبی به نظر رسیدن صفحه نمایش پیکسل 2 ایکس ال (Pixel 2 XL) احتمالا ناشی از پلاریزاسیون ضعیف است

نوشته

6 سال قبل | 10 دیدگاه | ترنجی، تماشا کنید، گوگل

در ویدئویی که مشاهده خواهید کرد، دلیل اینکه وقتی گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Pixel 2 XL) را کمی به صورت مورب می‌گیرید، صفحه نمایش به رنگ آبی در می‌آید را نشان می‌دهد: صفحه نمایش این گوشی از پلاریزاسیون استفاده می‌نماید که به نظر می‌رسد بسیار ضعیف عمل کرده و باعث می‌شود چنین رنگ عجیب و غریبی ایجاد گردد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پلاریزرهای صفحه نمایش به طور کلی بسیار کاربردی می‌باشند و به کاربر اجازه می‌دهند زمانی که با عینک دودی به صفحه‌ی گوشی خود نگاه می‌کند به راحتی بتواند از گوشی خود استفاده کند، بدون اینکه عینک خود را دربیاورد. کمپانی گوگل نیز در طول کنفرانس رسمی خود از این ویژگی مهم صفحه نمایش گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Pixel 2 XL) سخن گفت.

ماریو کیروز، معاون ارشد این کمپانی گفت: “ما قابلیت پلاریزه‌ی دایره‌ای را برای شما فراهم کرده‌ایم تا بتوانید حتی در زمانی که از عینک دودی استفاده می‌کنید، از مشاهده‌ی صفحه نمایش خود لذت ببرید.”

[aparat id=”zHtMj”]

با این حال، این قابلیت پلاریزر مخصوص پیکسل 2 ایکس ال است که به نظر می‌رسد باعث ایجاد رنگ آبی در صفحه نمایش این گوشی هوشمند شده است. دموی بالا مقایسه‌ی صفحه نمایش پیکسل 2 ایکس ال با آیفون 8 پلاس و سری قبلی گوگل پیکسل را نشان می‌دهد. پلاریزر آیفون به خوبی کار خود را انجام می‌دهد در حالی که گوگل پیکسل هیچ گونه پلاریزر صفحه نمایش ندارد.

برای حل این مسئله، به نظر می‌رسد که نیاز به یک سخت افزار جدید و یا حداقل یک برنامه‌ی جدید برای پلاریزر پیکسل 2 ایکس ال می‌باشد و تنها با ارائه‌ی یک بروزرسانی نرم افزاری این مسئله حل نمی‌شود.

 

دیدگاه شما در مورد صفحه نمایش این گوشی هوشمند کمپانی گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

تقریبا همه گوشی های تازه معرفی شده بدون مشکل نبودن.ولی ظاهرا مشکل باتری اپل حاد نبوده یه مدته خبری نیست

Rog1

یعنی 30 دلار صرفه جویی اینقدر ارزش داشت گوگل جان؟ واقعا ته خساست بود استفاده از صفحه های بی کیفیت و ارزان قیمت poled الجی

علاوه بر بی کیفیت بودن دیسپلی پیکسل ۲ و رنگ های بی کیفیت و مرده و همچنین Burn in، حالا مشخص شده در پیکسل های جدید مشکل صدایی به مانند کلیک و نویزی با فرکانس بالا مشاهده شده که حتی با ریست کردن و … هم درست بشو نیست!
“Things like reboot, factory reset, or even turning on the safe and airplane modes have no affect on the issue.”

لینک خبر از سایت GSMArena:
https://www.gsmarena.com/google_pixel_2_users_reporting_highpitched_and_clicking_sounds_with_their_units-news-27879.php

حالا از بدنه پلاستیکی و بی کیفیت و ضعیف پیکسل ۲ که براحتی خم میشه و میشکنه هم بگذریم! 🙂
http://bgr.com/2017/10/20/pixel-2-bend-test-failed/

گوگل با معرفی این گوشی ها ثابت که توان ساخت یک گوشی رده بالا و با کیفیت رو نداره! و حتی اوپو و شیایومی در سخت افزار از گوگل بهتر عمل میکنه! بماند هواوی چین!!! که سخت افزار اختصاصی خودش رو توسعه میده!

با این قیمت بالای اسمارتفون ها و با این خرابی هایی که بوجود آمده(چه مشکل سخت افزاری و چه نرم افزاری) به هیچ وجه نمیشه از گوگل حمایت کرد! و مقصر اصلی نه اچ تی سی هست و نه الجی! بلکه مشکل از خود شرکت گوگل هستش‌.

سینا عطایی

بدنه البته پلاستیکی نیست، فلز هست اما مثل جی 5 الجی روش یک روکش داره

Rog1

درست میفرمایید ممنون که گفتین اقای عطایی ( فقط کاش میشد کامنت رو ویرایش کرد)

سینا عطایی

قربان شما
بله، لطف کنید فعلا تا اضافه شدن این قابلیت از پاسخ به کامنت خودتون استفاده کنین

ahmad

کیفیت پنلهای ساخت سامی قطعا از الجی بهتره البته در بخش پنلهای کوچک منظورمه ولی در نظر داشته باش تست کیفیت هر دو رو ببینی تفاوت قابل لمسی مشاهده نمیشه

Sajad

به نظرم بهتر بود اون رویه قبلی ادامه پیدا میکرد. یعنی ورژن گوگل پلی پرچمدار شرکت های مختلف ارائه میشد و درست و حسابی پشتیبانی میشد. این باعث میشد کم کم پشتیبانی شرکت ها هم بهتر بشه. همچین مشکلات سخت افزاری هم کمتر پیش میومد.

Peiman

از چیزی ک الجی بزنه بیشتر از این انتظار نمیره . تجربه نشون داده تقریبا همه گوشی های الجی یک مشکل اساسی دارند

ahmad

پیمان جان مشکل اساسی وی 30 چیه

Mortazavi

تعصب دوستان احمد جان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h