حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستیار صوتی (Sound Assistant) سامسونگ اکنون با گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) سازگار است!

امروزه شرکت‌های مختلف سازنده گوشی‌های تلفن همراه، در کنار تولید انواع مختلف گوشی‌های هوشمند، در یک مساله اشتراک زیادی دارند و آن هم دستیار صوتی اختصاصی است که سازندگان گوشی‌های تلفن همراه، خود توسعه آن‌ها را بر عهده گرفته و به صورت مداوم قابلیت‌های متنوعی را به آن می‌افزایند، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بخش پشتیبانی نرم‌افزاری شرکت سامسونگ، در یک بروزرسانی نرم‌افزاری که اخیرا منتشر شده است، برنامه دستیار صوتی (Sound Assistant) خود را با ارائه پشتیبانی از گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8)، به نسخه جدیدی بروز کرده است.

این بروزرسانی نرم‌افزاری به طور کلی شامل پشتیبانی ویژگی‌های مختلف این برنامه از گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8)، چندین ویژگی و قابلیت جدید و مختلف و بهبودهای مختلف در بخش طراحی و رابط کاربری نرم‌افزار می‌شود.

این بروزرسانی همچنین باعث ایجاد یکپارچگی نرم‌افزار با رابط کاربری شرکت سامسونگ یعنی سامسونگ اکسپرینس (Samsung Experience)، که پیش از این با نام تاچ‌ویز شناخته می‌شد، می‌گردد. در بخش طراحی داخلی و رابط کاربری، این نرم‌افزار یک تغییر اساسی را تجربه کرده است که می‌توان گفت سامسونگ با این بروزرسانی، در بخش زیبایی رابط کاربری خود، یک پله پیشرفت را تجربه کرده و لیست برنامه‌های مختلف این شرکت اکنون بیش از گذشته، یکپارچه شده است.

یکی از مهم‌ترین تغییرات یا به عبارتی دیگر، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید که سامسونگ برای این برنامه ترتیب داده است، سهولت و سادگی در ایجاد تغییرات حجم برنامه به صورت شخصی است که این مورد در میان ویژگی‌های دیگر سبب شده که حجم تغییرات کلی، متفاوت‌تر از قبل باشد.

همچنین در این نسخه جدید از برنامه، یک گزینه برای به اشتراک گذاری تنظیمات اکولایزر صدای شخصی سازی شده وجود دارد که اگر این تنظیمات از میزان تعادل خوبی برخوردار باشد، این امکان را خواهید داشت تا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این مورد قطعا باعث خواهد شد تا تجربه بهتری در استفاده از این برنامه برای کاربران رقم خورد و میل کاربران برای استفاده از اکولایزر صداهای دیگر بالا رود.

برنامه Sound Assistant شرکت سامسونگ

 

به طور کلی تغیرات ایجاد شده در این نسخه سبب می‌گردد تا کاربران بیش از گذشته با این برنامه سر و کار داشته باشند و از قابلیت‌های متفاوت آن بهره‌مند گردند، همچنین تغییرات ظاهری نرم‌افزار باعث شده تا حس مغایرت با نسخه‌های کنونی رابط کاربری سامسونگ و پوسته اختصاصی آن ایجاد نگردد و این برنامه در کنار سایر برنامه‌های دیگر این شرکت طرحی یکسان به خود بگیرد.

این بروزرسانی را هم‌اکنون می‌توان از طریق فروشگاه گوگل (Google Play Store) یا با مراجعه به فروشگاه رسمی سامسونگ (GALAXY Apps) دریافت کنید که توصیه همیشگی این است که آن را از طریق فروشگاه گوگل (Google Play Store) دریافت نمایید چرا که دریافت و نصب بروزرسانی‌های مختلف از فروشگاه رسمی گوگل سریع‌تر از فروشگاه رسمی سامسونگ خواهد بود.

 

نظر شما کاربران ترنجی در این باره چیست؟ آیا از برنامه دستیار صوتی (Sound Assistant) شرکت سامسونگ در گوشی‌هوشمند خود استفاده می‌کنید؟ به نظر شما این برنامه‌ها برای تکامل بیشتر به چه امکاناتی نیاز دارند و شرکت سامسونگ در قبال آن‌ها باید چه کند؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

بهتر بود یه چندتا اسکیرین شات هم میزاشتین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان