حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معاون خرده فروشی‌های اپل شایعات جایگزینی با تیم کوک به عنوان مدیر عامل را رد کرد

مدیر عامل حال حاضر اپل تیم کوک، از زمان کناره گیری استیو جابز بنیانگذار و مدیر عامل پیشین این شرکت، در این منصب است. وی پیش از این به عنوان رییس بخش عملیاتی زیر نظر استیو جابز کار می‌کرد. شایعات اخیر ادعای انتخاب معاون خرده فروشی‌های اپل، Angela Ahrendts به عنوان جانشین تیم کوک در هر زمان که وی تصمیم به خروج بگیرد را می‌کردند، حال این شخص شایعات مربوطه را رد کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شایعه شده بود که Angela Ahrendts، معاون خرده فروشی‌های اپل جانشین تیم کوک و مدیر عامل بعدی اپل خواهد شد. ادعایی مبنی بر خروج تیم کوک مطرح نشده بود بلکه این شایعات تنها به احتمال جانشینی Angela Ahrendts در هر زمان که تیم کوک تصمیم به خروج بگیرد اشاره می‌کردند.

در مصاحبه‌ای با BuzzFeed News خانم Ahrendts با لحنی که این روزه به بسیاری از شایعات پاسخ داده می‌شود به سوال درباره این شایعات پاسخ داد:

اخبار ساختگی، اخبار ساختگی، احمقانه است، نه.

تیم کوک پاسخ مستقیمی به این مسئله که چه شخصی پس از او به عنوان مدیر عامل انتخاب خواهد شد نداده است بلکه از جوابی دیپلماتیک‌تری استفاده کرده و اینگونه پاسخ داده است:

من به عنوان مدیر عامل وظیفه خود می‌بینم که هرچه در توانم است برای آماده سازی افراد بیشتری برای مدیر عامل شدن تلاش کنم و در حال انجام همین کار هستم، در زمان مناسب هیئت مدیره شخص مورد نظر را انتخاب می‌کند.

بنظر می‌رسد که کوک در آینده نزدیک جای دیگری نخواهد رفت و در سمت خود باقی می‌ماند.

نظر شما درباره جانشینی تیم کوک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

استیو مدیر عامل نوآوری بود اما تیم مدیر عامل پول سازیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید