حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باگی عجیب در ماشین حساب iOS11 وجود دارد

نرم افزار ماشین حساب گوشی‌های هوشمند بسیار ساده است و همچنین همیشه بر روی آن حساب باز می‌کنیم و تصور می‌کنیم که کاری که باید انجام دهد را انجام می‌دهد، اما متاسفانه در iOS 11 باگ عجیبی در این نرم افزار وجود دارد که در حال گزارش شدن است. بنظر می‌رسد تایپ کردن 1+2+3 در این نرم افزار پاسخ 6 را نمی‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این عبارت یک محاسبه بسیار ساده است، اما برای برخی دلایل در هنگام وارد کردن سریع این اعداد ثبت نمیشوند. ظاهرا این مشکل به لگ در یک انیمیشن باز می‌گردد، هنگامی که اعداد را به سرعت وارد کنید، ورودی مورد نظر رد می‌شود که به  معنی این است که این باگ ‌بیشتر درباره انیمیشن استفاده شده است و نه خود نرم افزار.

در مطلبی که در Reddit توسط شخصی به نام cplr منتشر شده گفته شده:

اگر شخصی از توسعه دهندگان iOS است، ببیند مشکل این برنامه چیست: انیمیشنی که دکمه‌ها را روشن می‌کند اجازه لمس دکمه‌ها را تا تمام شدن خود را نمی‌دهد. این عملکرد پیش فرض انیمیشن هاست ولی برای بهتر کردن این نرم افزار بهتر است راهی برای دور زدن آن پیدا کنید.

بنظر می‌رسد اپل از این موضوع آگاه است یکی از کارکنان اپل، Chris Espinosa توییتی منتشر کرده و در آن گفته است که بیش از 70 نفر گزارشی درباره این موضوع ارسال کرده‌اند. اینکه آیا این مشکل در بروزرسانی بعدی iOS رفع می‌شود مشخص نیست اما کاربران می‌توانند به دنبال نرم افزارهای شخص ثالث بروند و یا به سادگی تنها کندتر تایپ کنند.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

عجب. اپل هم دیگه اون اپل سابق نیست…

HM-Royal

من ده بار تست کردم همچین چیزی نیست فقط انیمیشن دکمه ها تو عملیات پشت سر هم یکم طولانیه تا انیمیشن دکمه تموم نشه دکمه جمع و تفریق و … کار نمیکنه باگی در کار نیست فقط برای عملیات پشت سر هم سرعت انیمیشن دکمه ها باید سریعتر بشه

Peiman

خیلی تاسف اوره اونم برای اپل . مگه داریم این همه باگ؟؟

ahmad

قبلا یادتونه وقتی تاریخ گوشی رو میذاشتین رو یک تاریخ مشخص گوشی بریک میشد؟این اتفاقا برای آیفون طبیعیه خخخخ

HM-Royal

دکمه های چهار عمل اصلی را تند تند لمس کنید میبینید تقریبا” 0.5 ثانیه طول میکشه و تا افکت دکمه و اعداد تموم نشه دکمه های چهار عمل اصلی عمل نمیکنه . ولی دکمه result و بقیه اینجوری نیستند به نظرم افکت انیمیشن برای چهار عمل اصلی زیاده و سرعت کار رو گرفته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید