حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8)، بروزرسانی امنیتی ماه اکتبر را دریافت کرده است!

گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8)، جدیدترین قلم‌دار اندرویدی شرکت سامسونگ است که هنوز زمان زیادی از معرفی و عرضه آن نگذشته، با این وجود، عرضه بروزرسانی‌های امنیتی ماهانه توسط این شرکت بر روی گوشی‌های هوشمند مختلف خود، مخصوصا پرچمداران و گوشی‌های رده بالا، نشان از دقت و حساسیت ویژه این شرکت در بحث امنیت دارد، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اکنون ماه اکتبر میلادی رو به اتمام است و هنوز تعدادی زیادی از گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ وجود دارند که بروزرسانی‌های امنیتی اخیر را دریافت نکرده‌اند و همچنان در صف انتظار باقی مانده‌اند. اخیرا بخش پشتیبانی این شرکت کره‌ای، بروزرسانی امنیتی ماه اکتبر را برای این گوشی هوشمند که جدیدترین و آخرین پرچمدار اندرویدی این شرکت است عرضه کرده است.

همچنین این شرکت، در حدود سه هفته پیش، آخرین نسخه موجود از بخش سرویس نگهداری و امنیت تلفن‌های هوشمند اندرویدی خود را عرضه کرده بود که از آن زمان تا کنون گوشی‌هایی همچون گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) آن را دریافت کرده‌اند.

بروزرسانی امنیتی ماه اکتبر برای گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8)

در حال حاضر، بروزرسانی امنیتی ماه اکتبر برای گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) در چین و هنگ کنگ برای عموم کاربران عرضه شده است، شرکت سامسونگ این بروزرسانی را برای شماره مدل‌های SM-N9508 و SM-N9500 عرضه کرده است.

تا به این لحظه هیچ خبر و اطلاعاتی مبنی بر این که بخش پشتیبانی شرکت سامسونگ، این بروزرسانی امنیتی را در کشورهای دیگر و برای کاربران خود در سایر نقاط جهان عرضه کرده باشد، وجود ندارد. با این حال شرکت سامسونگ این بروزرسانی امنیتی را در کشور چین عرضه کرده است و ممکن است پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، سامسونگ اقدام به عرضه بروزرسانی امنیتی ماه اکتبر برای سایر کاربران جهان کند.

بروزرسانی امنیتی ماه اکتبر 2017 میلادی که اخیرا منتشر شده است، اصلاحات و رفع ایرادات مختلفی را به همراه خود دارد که از جمله آن می‌توان به برطرف سازی و اصلاح بیش از 215 مورد ایرادات ریز و درشت مختلف در سیستم عامل اندروید و همچنین رفع حفره‌های امنیتی مختلف اشاره کرد، این بروزرسانی امنیتی، در بخشی دیگر نیز 6 مورد از ایرادات نرم‌افزاری سامسونگ را برطرف خواهد نمود. از آنجایی که این بروزرسانی امنیتی، یک بروزرسانی جزئی محسوب می‌شود، کاربران نباید انتظار افزوده شدن قابلیت‌های جدیدی به گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) خود را داشته باشند.

از آنجایی که این بروزرسانی امنیتی اخیرا در کشور چین منتشر شده است و همچنین گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) آخرین پرچمدار این شرکت کره‌ای می‌باشد، طولی نخواهد کشید که این بروزرسانی برای سایر کاربران در بقیه نقاط جهان نیز عرضه گردد.

اکنون سامسونگ در پایان ماه اکتبر میلادی باید هرچه سریع‌تر، بروزرسانی امنیتی این ماه را برای باقیمانده خانوده گلسی‌های خود عرضه نماید و گوشی‌های هوشمند منتظر در صف بروزرسانی به زودی این آن را دریافت خواهند کرد.

 

نظر شما کاربران ترنجی در این باره چیست؟ آیا گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) را خریداری کرده‌اید؟ از سرعت و کیفیت ارائه بروزرسانی‌های مختلف شرکت سامسونگ برای گوشی هوشمند خود رضایت کافی را دارید؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

من همچنان منتظر اخرین بروزرسانی اس۸ بودم مثل اینکه قسمت نیست چون امروز میفروشمش

Rog1

برای من دعا کنید میرم برای خرید نوت 8 دیگه به اینجام رسیده 3600 بود گفتم وایستام 3200 شد بخرم الان شده 4 میلیون میترسم با این مسخره بازیا مبارزه با قاچاق و ریجیستری و …. یه اتفاقی بیوفته که فقط عکساشو تو اینترنت ببینم نمیدونم واقعا چیکار کنم

ahmad

یکی از دلایل فروش اس۸ خودم هم این مورده بهترین زمان فروش هست

Peiman

والا من دیشب قیمت کردم ۳۷۵۰ البته کرمانشاه

Big S

داداش اشتباه نکن.این نامردا سر قضیه طرح ریجستر و اینچیزا الکی قیمتو بردن بالا و ملتو گول میزنن ک بالا تر میره.الان زیر ۳۸۰۰ هم گیر میاد پس چطور اینا دارن ب خودشون ضرر میزنن ینی؟نخبر اینا فقط منصف ترن.الان شما و خیلیای دیگه بخرین بخرین اینا ب هدفشوت میرسن.منم خیلی میخوام این گوشیو پولشم دارم ولی هیچوقت اینقدر نمیذارم تو پاچم کنن.روز قبل از طرح رفتم یارو گفت الان ۳۸۰۰ میدم امروز نخری فردا میشه ۴۵۰۰ دیگه نمیتونی بخری و فلان میشه و ی مشت چرت و پرت دیگه.۴۵۰۰ نشد هیج خیلی مغازه از اونروز اون کمترم میدن.
ب نظرم همش چرت و پرته فقط زمان خوبیه ک این مغازه دارا ملتو گول بزنن تو پاچشون کنن!
بازم خود دانی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان