حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریزر از دوربین رومیزی جدیدی با حلقه‌ای یکپارچه از نور و میکروفونی قابل حمل رونمایی کرد

کمپانی ریزر به‌تازگی از دو محصول ویژه جهت برقراری هر چه آسان‌تر ارتباطات رونمایی کرد. این دو دستگاه که دوربینی با نام Kiyo و میکروفون Seiren X هستند، از ویژگی‌های منحصربه‌فردی بهره برده‌اند تا نسبت به رقبا متمایز شوند. برای مثال دوربین رومیزی ریزر Kiyo به حلقه‌ای یکپارچه از نور مجهز شده است که قابل تنظیم بوده و می‌تواند با جبران کمبود نور محیط، تجربه‌ای بی‌نقص را در یک مکالمه تصویری برای شما به ارمغان بیاورد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ریزر درباره این محصول اظهار دارد که دوربین Kiyo یک‌راه حل همه‌جانبه برای کاربران است، چراکه می‌تواند کیفیت بالای تصاویر و روشنایی حرفه‌ای را بدون نیاز به تجهیزات اضافی فراهم آورد. این حلقه دارای 12 سطح روشنایی است تا به‌اندازه کافی برای ارائه نور در هر محیطی ایده‌آل باشد. همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه قادر به ضبط ویدیوهایی باکیفیت HD و 60 فریم بر ثانیه می‌باشد که البته قابل ارتقا به‌وضوح 1080 در 1920 و نرخ 30 فریم بر ثانیه نیز است تا بسته به شرایط کیفیتی مناسب را ارائه دهد.

به گفته این کمپانی ، ریزر Seiren X اولین میکروفون USB با ویژگی قسمت شوک داخلی در جهان محسوب می‌شود. همچنین این محصول از کپسول‌های کندانسون 25 میلی‌متری نیز برای حساسیت بیشتر بهره برده است تا در کنار ویژگی قابل‌حمل بودن، به گزینه‌ای مناسب بدل شود.دوربین حرفه‌ای Kiyo و میکروفون قابل‌حمل Seiren X در ماه آینده و با برچسب قیمتی 99.99 دلار در وب‌سایت رسمی این شرکت برای خرید در دسترس خواهند بود.

نظر شما درباره محصولات جدید این کمپانی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

دوربینش بسیار جالبه و کار امد. من واقعا خوشم اومد .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا