حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تسلا در حال ساخت کارخانه خودروهای الکتریکی در چین است

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، تجاری، حمل‌و‌نقل و گردشگری، خودرو

گزارشاتی مبنی بر اینکه تسلا در حال فکر به ساخت کارخانه تولید خودرو در چین است وجود داشته‌اند و اگر گزارش جدید حقیقت داشته باشد، در نهایت تسلا قراردادی برای ساخت کارخانه تولید خودروهای الکتریکی در شانگ‌های امضا کرده است. بنا به این گزارش، این اولین باری است که یک تولید کننده خودروی خارجی موفق به کسب اجازه ساخت کارخانه در منطقه آزاد تجاری شانگ‌های شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

وال استریت ژورنال گزارش داده است که تسلا قراردادی برای ساخت کارخانه تولید در شانگ‌های چین امضا کرده است. این گزارش اشاره می‌کند که جزییات بسیاری برای مذاکره باقی مانده است اما این قرارداد باعث هموار شدن راه تسلا برای چین می‌شود، پیش بینی شده است که چین در سال‌های آینده به یکی از بزرگترین بازارهای جهان برای خودروهای الکتریکی  تبدیل خواهد شد.

تسلا تنها شرکتی نیست که در حال فکر به آینده خودروهای الکتریکی در چین است، برندهای بزرگی همانند فورد، ولکس واگن و رنو-نیسان نیز در حال تلاش برای بدست آوردن بخشی از این بازار هستند.

ساخت یک کارخانه در چین نه تنها به تثبیت موقعیت تسلا در چین کمک می‌کند بلکه به گسترش این شرکت در این منطقه با استفاده از کارخانه شانگ‌های به عنوان پایگاه نیز منجر می‌شود.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

از لحاظ هزینه هم به صرف میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید